Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche δεν ήταν μυστικό, καθώς η φίρμα από τη Στουτγκάρδη έπαιζε για καιρό με την Taycan, εδώ και τουλάχιστον 4 χρόνια.
Και τώρα είναι η ώρα της. Η ηλεκτρική κούκλα παρουσιάστηκε επισήμως στο στρατηγείο της Porsche και όταν κυκλοφορήσει, θα μπορείς να την αποκτήσεις με τιμές που θα ξεκινούν από τις 135.000 ευρώ.
Μιλάμε όμως για ένα ηλεκτρικό sports car που κοιτά άνετα στα μάτια τα γρηγορότερα αυτοκίνητα του κόσμου χωρίς να θυσιάζει την ευκολία και την πρακτικότητα και χωρίς να μολύνει το περιβάλλον.
Όπως είπαν μάλιστα όσοι ήταν εκεί, έχει το είδος της αυτοκινητικής μαγείας που στερούνται άλλα πανάκριβα ηλεκτρικά, όπως τα Audi E-Tron, Mercedes-Benz EQC και Jaguar I-Pace.
Αφήνοντας την Tesla κατά μέρος, καθώς δεν φτάνει τις επιδόσεις των γρηγορότερων Tesla, είναι σίγουρα γρηγορότερη από κάθε άλλο ηλεκτρικό εκεί έξω. Και από τα περισσότερα υβριδικά που κυκλοφορούν με εξαψήφιο νούμερο.
Η Porsche δεν θέλει βέβαια να επικεντρωθούμε σε αυτά τα 2,8 δευτερόλεπτα της επιτάχυνσης ως τα 100 χλμ/ώρα της Taycan Turbo S (και τα 3,2 δευτερόλεπτα της απλής Turbo), αλλά στο γεγονός ότι τα πιάνει χωρίς να ζορίζεται καθόλου. Με μηδενικές εκπομπές καυσαερίου και 761 άλογα στη διπλή ηλεκτρική της καρδιά, πώς να μη συναρπάζει ως το supercar της νέας εποχής;
Εξωτερικά δεν έχει τίποτα που να τη διακρίνει από τα βενζινοκίνητα, παραμένοντας κούκλα στις καμπύλες της και τις χαρακτηριστικά Porsche λεπτομέρειες. Εσωτερικά, ξεχώρισε το σύστημα πληροφοριών/ψυχαγωγίας, γέννημα της ίδιας της Porsche και όχι κάποιου τεχνολογικού κολοσσού.
Όλα ελέγχονται ακόμα και με φωνητικές οδηγίες στην τετράπορτη και τετραθέσια καλλονή του νέου κόσμου. Με 412 χιλιόμετρα αυτονομία και τελική 260 χλμ/ώρα, δεν φοβάται κανένα βενζινοκίνητο εκεί έξω.
Το γεγονός ότι έχει δύο πορτμπαγκάζ προφανώς και δεν αφορά κανέναν σε αυτό το στάδιο! Η Porsche υποσχέθηκε να φτιάξει το καλύτερο ηλεκτρικό εκεί έξω και δεν τα πήγε καθόλου άσχημα…