Η απόφαση της Pirelli να προχωρήσει σε τροποποιήσεις στα ελαστικά μέχρι το Grand Prix του Καναδά προκάλεσε φήμες πως αυτό συνέβη κατόπιν πιέσεων από τη Red Bull και το αφεντικό της Formula 1, Μπέρνι Έκλεστοουν, που δεν ήταν ικανοποιημένοι από το γεγονός ότι κάποιοι πιλότοι χρειάστηκε να κάνουν ακόμη και τέσσερα pit stops στη Βαρκελώνη.
Κάτι τέτοιο πάντως διαψεύστηκε από τον Πολ Έμπερι, αγωνιστικό διευθυντή του επίσημου προμηθευτή ελαστικών του πρωταθλήματος. «Υπήρχε ανησυχία πως οι αλλαγές θα ευνοήσουν κάποιες ομάδες, αλλά δεν συμφωνούμε. Οι αλλαγές γίνονται για την Pirelli και για κανέναν άλλο.
Θέλουμε να υπάρχει καλύτερη ισορροπία», δήλωσε και πρόσθεσε ότι «κάποιοι λένε πως δεχτήκαμε πολλές πιέσεις από τη Red Bull, αλλά δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Πολλά περισσότερα ειπώθηκαν από τα ΜΜΕ παρά το αφεντικό της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ.
Ούτε από τον Μπέρνι Έκλεστοουν δεχτήκαμε πίεση. Απλώς εξέφραζε τη γνώμη της πλειοψηφίας. Και από όσα είδαμε την Κυριακή, νιώσαμε πως πηγαίναμε στη λάθος κατεύθυνση και αποφασίσαμε να αλλάξουμε εγκαίρως κάποια πράγματα. Έτσι τα ελαστικά από το Grand Prix του Καναδά και μετά θα συνδυάζουν στοιχεία από πέρσι, προκειμένου να φτάσουμε στο αποτέλεσμα που θέλουμε, δηλαδή δύο με τρία pit stops ανά αγώνα».
Πηγή: sport-fm.gr