Συνολικά πέντε νέα συστήματα ασφάλειας παρουσίασε η Mercedes-Benz για την γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών της εκ των οποίων, τα τρία πραγματοποίησαν τη παγκόσμια πρεμιέρα τους.
Η Mercedes-Benz συνεχίζει να πρωτοπορεί στον χώρο και των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων εξελίσσοντας ιδιαίτερα προηγμένες τεχνολογικά προτάσεις που εφοδιάζονται με ένα πληρέστατο πακέτο συστημάτων ελέγχου της οδικής τους συμπεριφοράς και υποβοήθησης του έργου του οδηγού.
Η συνεχής εξέλιξης λύσεων που συμβάλλουν στην πρόληψη και αποφυγή ενός τροχαίου ατυχήματος είναι θεμελιώδης για την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία και ο κλάδος των ελαφρών επαγγελματικών της οχημάτων δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.
Στο πρόσφατο συνέδριο Mercedes-Benz Vans TechForum, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε συνολικά πέντε νέα ηλεκτρονικά συστήματα που αναβαθμίζουν την ενεργητική ασφάλεια των μοντέλων Citan, Vito και Sprinter εκ των οποίων, τα τρία παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το πρώτο εξ αυτών ονομάζεται «Crosswind Assist» και ουσιαστικά συμβάλλει στην διατήρηση της ευστάθειας του οχήματος κατά την κίνηση σε υψηλές ταχύτητες με έντονους πλευρικούς ανέμους.
Το δεύτερο φέρει την ονομασία «Collision Prevention Assist» και αναλαμβάνει να προειδοποιήσει τον οδηγό όταν το όχημα του πλησιάζει επικίνδυνα κοντά σε προπορευόμενα οχήματα π.χ. κατά την κίνηση σε χαμηλές ταχύτητες σε δρόμους με έντονο κυκλοφοριακό φόρτο.
Τέλος, το σύστημα «Blind Spot Assist» ουσιαστικά χρησιμοποιεί αισθητήρες για να προειδοποιήσει τον οδηγό που ετοιμάζεται να αλλάξει λωρίδα κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο, για τυχόν οχήματα που κινούνται σε αυτή και βρίσκονται επικίνδυνα κοντά.
Παράλληλα, τα ελαφρά επαγγελματικά της Mercedes-Benz αναμένεται μέσα στους επόμενους μήνες να προσφέρονται και με τα συστήματα «Lane Keeping Assist» και «Highbeam Assist».
Καταλήγοντας αξίζει να αναφέρουμε πως η Mercedes-Benz ήταν η πρώτη εταιρεία που προσέφερε στον κλάδο των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της το σύστημα ABS με το Sprinter (1995) ενώ η εφαρμογή του ESP ακολούθησε το 2002. Παράλληλα, από το 2006 είναι διαθέσιμο το Adaptive ESP που ρυθμίζει την λειτουργία του ανάλογα με την ύπαρξη φορτίου και την σχετική μετατόπιση του κέντρου βάρους του οχήματος.
Πηγή: Autotritipro.gr