Με το νέο IS, η Lexus προβάλλει την τεχνολογική της υπεροχή και σε συνδυασμό με τη νέα δυναμική αισθητική του μοντέλου, στοχεύει παγκοσμίως, να αναχαιτίσει το γερμανικό επεκτατισμό.
Το Lexus IS μπαίνει στην 3η του γενιά και πλέον, ήρθε η ώρα για το πολυτελές κομμάτι της Toyota, να αναδείξει στο μεσαίο της μοντέλο όλο το τεχνολογικό της υπόβαθρο.
Το νέο IS λοιπόν θα είναι το πιο δυναμικό οδικά και οδηγικά μεσαίο σεντάν της Lexus, θα είναι το πιο «ψαγμένο» σχεδιαστικά, αλλά και παράλληλα, το πρώτο που θα λάβει την υβριδική τεχνολογία της μάρκας.
Ήδη, στις πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου αποκαλύπτονται οι ξεχωριστές του γραμμές, όπως π.χ. το ιδιαίτερα «αιχμηρό» εμπρόσθιο τμήμα με τη μεγάλη γρίλια της μάσκας, τον εμφατικό προφυλακτήρα, αλλά και τα διπλά φωτιστικά με τη μπούμερανγκ LED λωρίδα των φώτων ημέρας.
Στο πλάι, διακρίνονται οι μικρές σε διαστάσεις γυάλινες επιφάνειες, αλλά και τα τονισμένα «νεύρα». Ειδικά στο κατώτερο κομμάτι, το νεύρο στο πλαϊνό σπόιλερ που ανεβαίνει προς τα πάνω και πίσω καταλήγοντας στα οπίσθια φωτιστικά, δημιουργεί ένα πολύ όμορφο οπτικό παιχνίδισμα και συμβάλλει στον όλο δυναμισμό του σχήματος.
Από πλευράς διαστάσεων, η Lexus μακραίνει και πλαταίνει το μεσαίο της μοντέλο, φθάνοντάς το στα 4.665 χλστ. μήκους (+90 χλστ.) και στα 1.810 χλστ. πλάτους (+10 χλστ.), ενώ ακόμη και το ύψος του νέου IS έρχεται ελαφρώς αυξημένο σε σχέση με πριν (1,43 μ., +20 χλστ.).
Δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά
Όπως συμβαίνει και με τις δύο προηγούμενες γενιές του, έτσι και το τρίτο χρονικά Lexus IS αναμένεται να ξεχωρίζει για τον οδικό και οδηγικό του δυναμισμό.
Η Lexus υπόσχεται ένα ακόμη πιο άκαμπτο πλαίσιο (20% περίπου συνολικά η βελτίωση), με αναβαθμισμένη εμπρόσθια ανάρτηση διπλών ψαλιδιών, αλλά και μια νέα πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, προερχόμενη από το μεγαλύτερο Lexus GS.
Ένα ακόμη νέο στοιχείο, είναι και η δυνατότητα επιλογών του οδηγού για 4 διαφορετικά set-up του κινητήρα, της ρυθμιζόμενης ανάρτησης και του τιμονιού, μέσω των επιλογών ECO, Normal, Sport/Sport S και Sport S+, του Συστήματος Drive Mode Select. Φυσικά, το νέο IS θα συνεχίσει να είναι πισωκίνητο.
Κινητήρες-κιβώτια: Για πρώτη φορά και υβριδικό
Η Lexus θα προσφέρει το νέο IS στην Ευρώπη με δύο επιλογές κινητήρων, μεταξύ των οποίων θα βρίσκεται και το πρώτο υβριδικό IS στην ιστορία (IS 300h). Αυτό, θα συνδυάζει έναν νέο 2,5λιτρο 4κίνητο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson με σύστημα άμεσου ψεκασμού D-4S, αλλά και έναν αρκετά ισχυρό ηλεκτροκινητήρα.
Η συνδυαστική απόδοση του συστήματος θα φθάνει τους 220 ίππους, με την Toyota να υπόσχεται εκπομπές ρύπων-ρεκόρ για την κατηγορία κάτω από 100 γρ./χλμ., αλλά και μέση κατανάλωση μόνο 4,3 λτ./100 χλμ.
Τη διαθέσιμη ροπή, θα στέλνει στους πίσω τροχούς ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (E-CVT). Γι αυτούς πάντως που αναζητούν περισσότερη δύναμη, διαθέσιμος είναι και ο επίσης 2,5άλιτρος V6 των 207 ίππων για την έκδοση IS 250.
Εσωτερικό-χώροι: Οδηγοκεντρική καμπίνα με περισσότερη ευρυχωρία
Η εσωτερική διαρρύθμιση του νέου Lexus IS προβάλλει το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, προσφέροντας μια οδηγοκεντρική καμπίνα.
Έτσι, το τιμόνι έχει χαμηλώσει τη θέση του και έχει μικρύνει σε διαστάσεις, την ίδια στιγμή που το κεντρικό τούνελ της κονσόλας έρχεται υπερυψωμένο, δίνοντας μια αίσθηση από κουπέ μοντέλα.
Το τεχνολογικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου τονίζει η έγχρωμη οθόνη στο πάνω μέρος του ταμπλό, αλλά και οι ηλεκτροστατικοί διακόπτες του κλιματισμού που λειτουργούν μόνο με το άγγιγμα του δακτύλου.
Φυσικά, η ποιότητα των υλικών αναμένεται να βρίσκεται στα πλέον υψηλά επίπεδα, όπως και το φινιρίσμα και η συναρμογή.
Σε ό,τι αφορά στους χώρους, το μακρύτερο κατά 70 χλστ. μεταξόνιο και το αυξημένο πλάτος του αυτοκινήτου, αναμένεται να προσφέρουν περισσότερο χώρο για τους επιβάτες του αυτοκινήτου και τις αποσκευές τους.
Η νέα έκδοση F Sport
Για αυτούς που αναζητούν ακόμη πιο δυναμικά χαρακτηριστικά, η Lexus θα προσφέρει το σπορ πακέτο F Sport. Αισθητικά, το IS F Sport ξεχωρίζει για το διαφορετικό και πιο «αγριεμένο» εμπρόσθιο προφυλακτήρα και μάσκα, ενώ και στο εσωτερικό, αλλάζει εντελώς ο πίνακας οργάνων με ψηφιακές ενδείξεις και τα καθίσματα.
Φυσικά, η ανάρτηση και το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης λαμβάνουν διαφορετικές ρυθμίσεις, για ακόμη πιο δυναμική οδική συμπεριφορά.
Εν κατακλείδι
Με το νέο IS η Lexus εντυπωσιάζει στη μεσαία κατηγορία και παράλληλα, εκπλήσσει ευχάριστα με την υβριδική του έκδοση που έλειπε από το προηγούμενο.
Ωστόσο, η απουσία στη γκάμα μικρότερων μηχανικών συνόλων βενζίνης ή diesel, δεν θα αρέσει στους Ευρωπαίους.
Πηγή: autotriti.gr