Το αμερικανικό ινστιτούτο οδικής ασφάλειας, National Highway Traffic and Safety Administration (NHTSA), χρησιμοποιεί τα social media, ως πηγή για τον εντοπισμό προβλημάτων στα αυτοκίνητα.
Φορείς όπως το National Highway Traffic and Safety Administration (NHTSA), αντλούν πληροφορίες για τα κατασκευαστικά προβλήματα των αυτοκινήτων, όταν ο ίδιος ο κατασκευαστής ή οι ιδιοκτήτες κάνουν τις σχετικές αναφορές.
Σύμφωνα, όμως, με εκπρόσωπο του ινστιτούτου, που επικαλείται μάλιστα και μια μεγάλη έρευνα του Virginia Techs Pamplin College of Business, το Facebook, το Twitter, αλλά και τα forums, μπορούν να αποτελέσουν μια σημαντική πηγή, για τον εντοπισμό και τη διερεύνηση τέτοιων προβλημάτων.
Ο επίκουρος καθηγητής Alan Abrahams, που έλαβε μέρος στην έρευνα, τόνισε ότι: «Η ανάλυση των social media, παρέχει σε πραγματικό χρόνο και με χαμηλό κόστος, μια σειρά πληροφοριών για πιθανά κατασκευαστικά λάθη ενός οχήματος.
Χρησιμοποιώντας αυτή την ανάλυση ένας κατασκευαστής βγάζει τα συμπεράσματά του και κάνει και τις ανάλογες συγκρίσεις, με άλλες μάρκες».
Πηγή: autotriti.gr