Είναι σεντάν αλλά ένα κλικ κάτω από την C-Class. Είναι Mercedes αλλά είναι προσθιοκίνητη. Είναι τετράθυρη αλλά μοιάζει με κουπέ. Αλήθεια, έχει αντίπαλο πουθενά η νέα Mercedes CLA;
Ποιος δεν μπαίνει σε πειρασμό από τη νέα Mercedes CLA. Ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που έχει παρουσιάσει η γερμανική εταιρεία και θα είναι και ένα από τα πιο προσιτά. Γιατί μοιράζεται τα μηχανικά της μικρομεσαίας A-Class και βρίσκεται στη γκάμα της Mercedes μία ιδέα πιο πίσω από την C-Class.
Τι είναι; Παρά το θαρραλέο ισχυρισμό κάποιων ότι πρόκειται για μικρομεσαίο σεντάν, η εικόνα από μόνη της λέει πως η νέα CLA είναι μια κατηγορία από μόνη της. Αν η κίνηση ήταν πίσω θα μπορούσε να είναι επάξιος αντικαταστάτης της C-Class και να χτυπήσει στα ίσια μοντέλα με την κίνηση στον ίδιο άξονα, όπως το Α4 της Audi.
To πιθανότερο είναι η νέα CLA να κοσμήσει σε μεγάλο αριθμό τα πάρκινγκ των εταιρειών, αντικαθιστώντας εταιρικά αυτοκίνητα από άλλες μάρκες που μέχρι τώρα πετύχαιναν έναντι του «αστεριού» απλά καλύτερη τιμή αγοράς.
Είναι βέβαιο πως η Mercedes με αυτό το μοντέλο κοιτάει να φέρει νέο κόσμο στη μάρκα, κόσμο που συμβιβάζεται άνετα με ένα προσθιοκίνητο αυτοκίνητο, όπως τα περισσότερα μοντέλα της Audi, ιδιαίτερα όταν η τιμή είναι καλή. Και στην CLA εκτός από την τιμή, το αυτοκίνητο «βγάζει μάτι».
Δεν είναι μόνο το αισθητικό στη σχεδίαση αλλά και μια σειρά ρεκόρ χαμηλού αεροδυναμικού συντελεστή που σπάει για αυτοκίνητο παραγωγής.
Αν η νέα A-Class έχει να πει κάτι για το πώς θα πηγαίνει η CLA και στο δρόμο, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για κάθε επίδοξο ανταγωνιστή στους τρεις όγκους, ασχέτως μεγέθους.
Το πιθανότερο είναι η Mercedes με αυτό το μοντέλο να μην είχε καμία αξίωση έναντι της BMW Σειράς 3, αυτοκίνητο που σκοπεύει να ανταγωνιστεί με την πολλά υποσχόμενη νέα C-Class. Στο μάτι της CLA είναι όλοι οι υπόλοιποι επίδοξοι premium κατασκευαστές. Και μάλιστα ασχέτως μεγέθους και κατηγορίας.
Πηγή: autotriti.gr