Η Opel λαμβάνει τώρα παραγγελίες για το νέο Vivaro, με τιμή εκκίνησης  24.600 ευρώ (όλες οι τιμές ισχύουν στη Γερμανία, χωρίς ΦΠΑ). Οι παραδόσεις στους πελάτες θα ξεκινήσουν φέτος το καλοκαίρι.

Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, η τρίτη γενιά Vivaro διατίθεται σε τρία αντί δύο μήκη (4,60, 4,95 και 5,30 μ.), μπορεί να μεταφέρει μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο κατά 200 κιλά (1.400 κιλά) και, με ελκτική ικανότητα έως 2.500 κιλά, μπορεί να ρυμουλκεί μισό τόνο περισσότερο. Επίσης, η πλειοψηφία των εκδόσεων έχει ύψος μόλις 1,90μ. που επιτρέπει την πρόσβαση σε υπόγεια γκαράζ.

Μία ευρεία γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού και προηγμένων τεχνολογιών διατίθεται προαιρετικά. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης IntelliGrip, κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών και σύστημα multimedia infotainment. Χρήσιμα χαρακτηριστικά όπως συρόμενες πόρτες ελεγχόμενες από αισθητήρα και ανοιγόμενο διαχωριστικό καμπίνας (FlexCargo) παρέχουν πρόσθετη λειτουργικότητα.

Το νέο Vivaro πωλείται σε τέσσερις βασικές εκδόσεις. Το βασικό panel van είναι το Vivaro Cargo στην τιμή των 24.600 ευρώ. Το Small (4,60μ) χρησιμοποιεί κινητήρα 1.5L diesel 102ίππων προδιαγραφών Euro 6d-TEMP, με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων (κατανάλωση καυσίμου WLTP2: στο μικτό κύκλο 7,4-6.3 λτ/100 χλμ, εκπομπές CO2194-165 γρ/χλμ).

Το Vivaro Cargo S έχει χωρητικότητα 4,6m3 για τη μεταφορά φορτίων, που μπορεί να αυξηθεί στα 5,1m3 μέσω του προαιρετικού διαχωριστικού καμπίνας FlexCargo, ώστε να μεταφέρονται αντικείμενα μήκους έως 3,32μ (αντί 2,16μ). Η πλάτη του μεσαίου πίσω καθίσματος με FlexCargo αναδιπλώνεται και χρησιμοποιείται ως τραπεζάκι, μετατρέποντας το van can σε κινητό γραφείο.

Με το Vivaro Large, μπορούν να μεταφερθούν φορτία μήκους 4,02μ με τη χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης να φτάνει τα 6,6m3.

Με τιμή εκκίνησης 27.550 ευρώ, οι πελάτες μπορούν να διαμορφώνουν το νέο τους Vivaro ως crew cab με δύο σειρές καθισμάτων για έως έξι άτομα. Ξεκινώντας από την τιμή των 28.500 ευρώ, το Vivaro ως FlexSpace crew cab προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία.

Στην έκδοση αυτή, το στάνταρ διαχωριστικό πλέγμα πίσω από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων δεν είναι σταθερό, αλλά μπορεί να αναδιπλώνεται πίσω από την πρώτη σειρά, που αυξάνει περαιτέρω τη χρηστικότητα του οχήματος. Το δάπεδο της περιοχής φόρτωσης φέρει ξύλινη επένδυση με αντιολισθητική επιφάνεια και αλουμινένιες ράγες.

Το τρίτο μοντέλο, Vivaro Combi (με τιμή εκκίνησης 26.250 ευρώ) είναι κατάλληλη επιλογή για τη μεταφορά επιβατών, καθώς προσφέρει έως εννέα καθίσματα (ανάλογα με τον εξοπλισμό και τη διάταξη των καθισμάτων) και είναι ιδανικό για τη μεταφορά προσωπικού στο εργοτάξιο, ή των εργαζομένων στο γραφείο.

Εκτός από τις προαναφερθείσες εκδόσεις, η τρίτη γενιά Vivaro διατίθεται επίσης ως πλατφόρμα σασί, με δυνατότητα πολυάριθμων μετατροπών (όπως ψυγεία, ανατρεπόμενα και οχήματα οδικής βοήθειας).

Στο νέο Vivaro, οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν συρόμενες πόρτες ελεγχόμενες από αισθητήρες, όπου το μόνο που χρειάζεται για να ανοίξουν οι πόρτες είναι μία κίνηση του ποδιού κάτω από την αντίστοιχη πλευρά του οχήματος.

Συστήματα υποστήριξης ελεγχόμενα από ραντάρ και με τη συμβολή της εμπρός κάμερας, περιλαμβάνουν σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Keep Assist), σύστημα αναγνώρισης οδικής σήμανσης (Traffic Sign Recognition), ευφυές cruise control και περιοριστή ταχύτητας, σύστημα αναγνώρισης επικείμενης σύγκρουσης (Forward Collision Alert) και φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, προειδοποίηση τυφλού σημείου και park pilot μπροστά και πίσω.

Επιπλέον, το Vivaro περιλαμβάνει προαιρετικό head-up display, που προβάλλει σημαντικές πληροφορίες όπως ταχύτητα, διάφορες ρυθμίσεις συστημάτων υποστήριξης και πληροφορίες πλοήγησης στο οπτικό πεδίο του οδηγού.

Μία ακόμα καινοτομία είναι η πανοραμική κάμερα 180 μοιρών που προβάλλει την εικόνα πίσω από το Vivaro στην έγχρωμη οθόνη αφής 7” των συστημάτων infotainment Multimedia Radio και Multimedia Navi pro. Και τα δύο είναι συμβατά με Apple CarPlay και Android Auto. Το Multimedia Navi Pro προσφέρει πλοήγηση σε όλη την Ευρώπη με τρισδιάστατη απεικόνιση χαρτών.

Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης IntelliGrip διασφαλίζει ευστάθεια και ασφάλεια σε ποικίλες ολισθηρές επιφάνειες, όπως λάσπη, χιόνι ή άμμος. Είκοσι πέντε χιλιοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και προστασία του κάτω μέρους του  αμαξώματος παρέχεται από το προαιρετικό «work-site set-up». Η εταιρία θα προσφέρει επίσης το νέο Vivaro με σύστημα τετρακίνησης της Dangel μόλις ξεκινήσει η παραγγελιοληψία.

Οι κινητήρες προδιαγραφών Euro 6d-TEMP ξεκινούν από 1.5 έως 2.0λίτρα με ισχύ από 102 έως 177ίππους και συνδυάζονται με 6τάχυτα χειροκίνητα κιβώτια χαμηλών τριβών ή ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Το 2020 θα προστεθεί και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με μπαταρία.

Τέλος, τα διαστήματα σέρβις έως 50.000 χλμ συντελούν στην μείωση του λειτουργικού κόστους, γεγονός σημαντικό μια και έχουμε να κάνουμε με επαγγελματικό όχημα.