Από τα πρώτα κιόλας γκραν πρι του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1 ομάδες και πιλότοι είχαν δείξει τις διαθέσεις τους για τη συνέχεια. Στα εφτά πρώτα γκραν πρι, εφτά διαφορετικοί πιλότοι είχαν πάρει την καρό σημαία, μετατρέποντας τη φετινή σεζόν σε μία από τις πλέον ανταγωνιστικές.

Δείτε τους φετινούς νικητές, τη χρονιά που έγινε το ρεκόρ των διαφορετικών πιλότων, αλλά και τον αναλυτικό πίνακα με τις σεζόν και τους νικητές.

Το πρωτάθλημα της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού έχει μπει στην τελική του ευθεία, καθώς απομένουν μόλις δύο γύροι (ΗΠΑ και Βραζιλία) για να ολοκληρωθεί και όπως όλα δείχνουν το κυνήγι του τίτλου θα εξελιχτεί σε θρίλερ με τους Φέτελ και Αλόνσο να έχουν μόλις δέκα βαθμούς διαφορά, γεγονός που έχει προκύψει από την… μοιρασιά των βαθμών, μέσω των οχτώ διαφορετικών νικητών στους 18 γύρους.

Ωστόσο, το απόλυτο στους διαφορετικούς νικητές είχε συμβεί το 1982, σεζόν που 11 πιλότοι είχαν δει πρώτοι την καρό σημαία.

Νικητές 1982:

1. Άλεν Προστ : Δύο νίκες
2. Νίκι Λάουντα: Δύο νίκες
3. Ντιντιέ Πιρόνι: Δύο νίκες
4. Τζον Γουάτσον: Δύο νίκες
5. Νέλσον Πικέ: Μία νίκη
6. Ρενέ Αρνού: Δύο νίκες
7. Πάτρικ Τάμπεϊ: Μία νίκη
8. Έλιο ντε Άντζελις: Μία νίκη
9. Κέκε Ρόσμπεργκ: Μία νίκη
10. Μισέλ Αλμπορέτο: Μία νίκη
11. Ρικάρντο Πατρέσε: Μία νίκη

Νικητές 2012 (απομένουν δύο γύροι):

1. Τζένσον Μπάτον: Δύο νίκες
2. Φερνάντο Αλόνσο: Τρεις νίκες
3. Νίκο Ρόσμπεργκ: Μία νίκη
4. Σεμπάστιαν Φέτελ: Πέντε νίκες
5. Παστόρ Μαλδονάδο: Μία νίκη
6. Μαρκ Γουέμπερ: Δύο νίκες
7. Λιούις Χάμιλτον: Τρεις νίκες
8. Κίμι Ραϊκόνεν: Μία νίκη

Αναλυτικά ο πίνακας με τους περισσότερους διαφορετικούς νικητές σε μία σεζόν:

1. 1982, 11/16, 68.75%
2. 1951, 6/ 9, 66.67%
3. 1959, 6/ 9, 66.67%
4. 1975, 9/ 14, 64.29%
5. 1961, 5/ 8, 62.50%
6. 1968, 7/ 12, 58.33%
7. 1955, 4/ 7, 57.14%
8. 1953, 5/ 9, 55.56%
9. 1956, 5/ 9, 55.56%
10. 1966, 5/9, 55.56%
11. 1958, 6/11, 54.55%
12. 1967, 6/11, 54.55%
13. 1971, 6/11, 54.55%
14. 1970, 7/13, 53.85%
15. 1983, 8/15, 53.33%
16. 1985, 8/16, 50.00%
17. 2003, 8/16, 50.00%
18. 1980, 7/14, 50.00%
19. 1960, 5/10, 50.00%
20. 1964, 5/10, 50.00%
21. 1977, 8/17, 47.06%
22. 1974, 7/15, 46.67%
23. 1979, 7/15, 46.67%
24. 1981, 7/15, 46.67%
25. 1969, 5/11, 45.45%
26. 2012, 8/18, 44.44%
27. 1954, 4/9, 44.44%
28. 1957, 4/9, 44.44%
29. 1962, 4/9, 44.44%
30. 1976, 7/16, 43.75%
31. 1950, 3/7, 42.86%
32. 1972, 5/12, 41.67%
33. 1965, 4/10, 40.00%
34. 2008, 7/18, 38.89%
35. 1978, 6/16, 37.50%
36. 1989, 6/16, 37.50%
37. 1990, 6/16, 37.50%
38. 1999, 6/16, 37.50%
39. 1952, 3/8, 37.50%
40. 1997, 6/17, 35.29%
41. 2009, 6/17, 35.29%
42. 1973, 5/15, 33.33%
43. 1984, 5/16, 31.25%
44. 1986, 5/16, 31.25%
45. 1987, 5/16, 31.25%
46. 1991, 5/16, 31.25%
47. 1992, 5/16, 31.25%
48. 1963, 3/10, 30.00%
49. 1995, 5/17, 29.41%
50. 2001, 5/17, 29.41%
51. 2004, 5/18, 27.78%
52. 2006, 5/18, 27.78%
53. 2005, 5/19, 26.32%
54. 2010, 5/19, 26.32%
55. 2011, 5/19, 26.32%
56. 1993, 4/16, 25.00%
57. 1994, 4/16, 25.00%
58. 1996, 4/16, 25.00%
59. 1998, 4/16, 25.00%
60. 2000, 4/17, 23.53%
61. 2002, 4/17, 23.53%
62. 2007, 4/17, 23.53%
63. 1988, 3/16, 18.75%

Πηγή: sport-fm.gr