Η ιδέα των premium supermini που εισήγαγε και έκανε δημοφιλή η BMW με το New Mini, προκάλεσε ένα κύμα παρουσίασης ανάλογων μοντέλων από διάφορες αυτοκινητοβιομηχανίες. Μεταξύ αυτών, περιλαμβάνεται η Citroen με το DS3 και η Opel με το Adam.
Τη σκυτάλη παίρνει τώρα η Mazda, την οποία δεν αφήνει ασυγκίνητη η ιδέα των premium supermini. Σύμφωνα με δημοσίευμα του autocar.co.uk, η ιαπωνική εταιρεία σκέφτεται να εξελίξει το δικό της premium μικρό, προκειμένου να χτυπήσει τον ανταγωνισμό.
Το site επικαλείται λόγια του Ichiro Hirose, αντιπροέδρου στο τμήμα έρευνας και εξέλιξης της Mazda Ευρώπης, ο οποίος δήλωσε πως η αυτοκινητοβιομηχανία «ενδιαφερόταν για ένα premium για τη sub-B κατηγορία, και θα μπορούσαμε να έχουμε ένα αυτοκίνητο που θα λανσαριστεί μέσα στα επόμενα 2 ή 3 χρόνια».
Είχαν πράγματι μελετήσει την ιδέα του premium supermini, το 2008 με το εικονιζόμενο Kiyora concept. Ωστόσο, η σχεδιαστική γλώσσα της φίρμας έχει εξελιχθεί από τότε, κάτι που δεν αφήνει περιθώρια ομοιότητας με το πρωτότυπο όχημα.