Η είδηση που έβγαλε στο Παρίσι, ο επικεφαλής της Renault, Carlos Tavares, ήταν ότι το εντυπωσιακό Alpine θα βγει στην παραγωγή, αλλά και ότι θα κατασκευαστεί, από κοινού, με άλλη αυτοκινητοβιομηχανία. Ωστόσο το κορυφαίο στέλεχος της Renault, δεν θέλησε να αποκαλύψει το όνομα του… συνεταίρου κατασκευαστή. Επειδή «ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον», το όνομα διέρρευσε και είναι αυτό της Caterham και όχι της Lotus, όπως ήθελαν οι αρχικές πληροφορίες. Από τις δύο πλευρές δεν υπήρξε κάποιο σχόλιο, σχετικά με την αποκάλυψη, αλλά φαίνεται ότι το project του Alpine σχετίζεται με το γεγονός ότι η Renault προμηθεύει με κινητήρας F1 τη Caterham.
Οι μηχανικοί της Renault έχουν ολοκληρώσει την τελική πλατφόρμα, στην οποία θα πατήσει το μοντέλο, ενώ το σχεδιαστικό τμήμα δουλεύει πάνω στις τελικές λεπτομέρειες. Tο πρωτότυπο Α110-50 βασίζεται στο Megane Trophy και χρησιμοποιεί ένα V6 κινητήρα 3,5 λίτρων, συνολικής απόδοσης 394 ίππων ίππων και 422 Nm ροπής. Για τη μετάδοση θα χρησιμοποιηθεί 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και η κίνηση στον πίσω άξονα, θα αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον, με τη χρήση εξελιγμένου μπλοκέ διαφορικού.
Πηγή: Autotriti.gr