Οι μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες και ο έντονος συναγωνισμός σε κάθε κατηγορία, χαρακτήρισαν τον 2ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.
Την Κυριακή (όπως άλλωστε είχε συμβεί και στα δοκιμαστικά του Σαββάτου), η μέρα ξεκίνησε με τη δυνατή βροχή να δημιουργεί λίμνες στην πίστα, δυσκολεύοντας τις συνθήκες για σχεδόν όλους τους οδηγούς.
Οι ιδιαίτερες συνθήκες έκαναν δύσκολη την επιλογή των ελαστικών και πιο ευαίσθητη τη συμπεριφορά των αυτοκινήτων. Αρκετοί οδηγοί είχαν γλιστρήματα που τους κόστισαν θέσεις, και μετά πίεζαν για να τις ξανακερδίσουν, προσφέροντας πλούσιο θέαμα στους θεατές που δεν πτοήθηκαν από τον καιρό και βρέθηκαν στην πίστα. Ήταν ένα απολαυστικό Σαββατοκύριακο, για όλους. Ας δούμε όμως πώς εξελίχθηκε ο αγώνας κάθε κατηγορίας.
Ομάδα Ν
Στην βρεγμένη πίστα, με λιμνάζοντα νερά σε αρκετά σημεία, τα βλέμματα συγκέντρωσε κυρίως η κόντρα των δύο Honda Civic Type R Ν/3 που εκκινούσαν από τις πρώτες θέσεις. Ο Κ. Καραθανάσης έστριψε πρώτος την 1η στροφή, με τον Δ. Γιαννούλη να ακολουθεί από κοντά και κατάφερε να πάρει την νίκη όταν ο 2ος [εμπλεξε στα προσπεράσματα πιο αργών συνδυασμών. Πολύ κοντά τους κινήθηκαν τα αυτοκίνητα της Ν/2, με 1ο τον Η. Ασημακόπουλο (Peugeot 106 S16), 2ο τον Α. Μπαρκονίκο (Citroen Saxo VTS) και 3ο τον Μ. Αναστασόπουλος (Peugeot 106).
Ομάδα Α
Η βροχή εξακολουθούσε να πέφτει όταν μπήκαν στην πίστα τα αυτοκίνητα της Ομάδας Α. Ο Π. Κύρκος ξεκίνησε από την 1η θέση, και παρέμεινε εκεί μέχρι το τέλος, ακολουθούμενος από τον Μ. Ευθυμίου με το Ford Escort RS Cosworth Α/8 και τον Α. Τζαβάρα (Opel Astra F GSi A/7).
Ιστορικά
Ο αγώνας των ιστορικών ήταν ένας αγώνας με πολλές εναλλαγές θέσεων και με μεταβαλλόμενες συνθήκες, αφού πλέον η βροχή είχε σταματήσει και η αγωνιστική γραμμή στέγνωνε γύρο με το γύρο. Τελικός νικητής εδώ ο Β. Παπαφιλίππου (Opel Kadett C GTE 3/D3), που κατάφερε να περάσει τον αρχικά προηγούμενο και μετέπειτα 2ο, Γ. Γαβριηλίδη (Ford Escort MkI RS1600 2/C3). Τρίτος ήταν ο Α. Παπανδρέου (Opel Manta 2.0E 3/D3).
Ομάδα Ε & Formula Saloon
Στον τελευταίο αγώνα της ημέρας έτρεξαν μαζί τα αυτοκίνητα της Ομάδας Ε και της Formula Saloon.
Από την 1η θέση του μικτού grid, ο Π. Σολδάτος (Ford Fiesta 2.0 Turbo FST) εκτοξεύτηκε ως την πρώτη στροφή, σημείωσε νωρίς-νωρίς τον ταχύτερο γύρο του αγώνα (1:06.312) και δεν τον πλησίασε κανείς ως το τέλος. Δεύτερος τερμάτισε ο Σαρταμπάκος (Skoda Fabia 1.2 TSI FST2) και 3ος ο «Le Man» με το Fabia του ενιαίου.
Νίκος Τσάδαρης