To 1986, η Porsche παρουσίασε την 959, που για την εποχή της ήταν το ταχύτερο street-legal αυτοκίνητο παραγωγής. Κατασκευάστηκε με βάση τις προδιαγραφές του Group B, ώστε να λάβει μέρος σε αγώνες Ράλι και όχι μόνο, αλλά δεν πρόλαβε καθώς την ίδια χρονιά η FIA προχώρησε στην κατάργησή της θρυλικής κατηγορίας έπειτα από σωρεία δυστυχημάτων, με αποκορύφωμα τον θάνατο των Henri Toivonen – Sergio Cresto κατά τη διάρκεια του Ράλι Κορσικής (1-3/5/86). Έχοντας κατασκευάσει περισσότερα από 200 αντίτυπα, όπως απαιτούσε ο κανονισμός, ώστε να πάρει την ομολογκασιόν για τους αγώνες, αποφάσισε να προετοιμάσει έξι από αυτά για τον πιο σκληρό αγώνα αντοχής που υπάρχει: το Ράλι Paris – Dakar.
Έσπασε τα κοντέρ σε δημοπρασία η Porsche που έτρεξε σε Ράλι Ντακάρ
To ενδιαφέρον από συλλέκτες ξεπέρασε κάθε προσδοκία
