H Peugeot επιβεβαίωσε την έναρξη παραγωγής και το λανσάρισμα του νέου 208 GTi, την άνοιξη του 2013. Το εκρηκτικό μοντέλο, που έρχεται να συνεχίσει το θρύλο του 205 GTi, θα παρουσιαστεί στο τέλος του μήνα, στο Παρίσι.
Το γνωρίσαμε ως πρωτότυπο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, τον περασμένο Μάρτιο και έκτοτε ακολούθησε μια έντονη φημολογία, για το εάν και πότε, θα το δούμε και στην παραγωγή.
Θέλοντας να συνεχίσει την παράδοση του θρυλικού 205 GTi και υιοθετώντας όλους τους σχεδιαστικούς και όχι μόνο νεωτερισμούς, του 208, το 208 GTi έρχεται -όπως επιβεβαίωσε επίσημα ο γάλλος κατασκευαστής, την άνοιξη του 2013, για να προσφέρει συγκινήσεις, αντάξιες του αγωνιστικού παρελθόντος της φίρμας.
Βασισμένο στο πρωτότυπο της Γενεύης, το νέο 208 GTi, διαχωρίζει, με το «πολεμικό» του look, άμεσα τη θέση του, από την απλή έκδοση χάρη στους διαφορετικούς προφυλακτήρες, τις εισαγωγές αέρα, τους μεγαλύτερους τροχούς, τη διπλή απόληξη της εξάτμισης και τις ανάλογες «πινελιές» στην καμπίνα των επιβατών.
Το νέο GTI ξεχωρίζει ακόμα από τις δύο αεροτομές του (μία εμπρός και μία πίσω), από το φαρδύτερο μετατρόχιο (+36 χιλιοστά), από το χαμηλωμένο αμάξωμα και από τις ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών (205/45, οι διαστάσεις των ελαστικών).
Τα καυσαέρια εκπέμπονται μέσα από διπλή, επιχρωμιωμένη εξάτμιση, τα σπορ καθίσματα διαθέτουν μεικτές επενδύσεις από δέρμα και ύφασμα, η επένδυση του κόκπιτ έχει γίνει με αλκαντάρα, ο σχεδιασμός του τιμονιού είναι σπορ και οι πενταλιέρες αλουμινένιες.
Κάτω από το καπό του τρίθυρου μοντέλου ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος 1.6 THP, που έχουν εξελίξει από κοινού η PSA Peugeot-Citroen και η BMW, με 200 άλογα, που μεταδίδονται στους μπροστινούς τροχούς, με τη συνδρομή ενός σαζμάν έξι σχέσεων.
Για ακαριαίες επιβραδύνσεις φροντίζουν τα πανίσχυρα δισκόφρενα της Brembo (διαμέτρου 302 χιλιοστών εμπρός και 249 πίσω) με τις κατακόκκινες δαγκάνες.
Ο κατασκευαστής ανακοινώνει ότι η επιτάχυνση από στάση, στα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε μόλις 7 δευτερόλεπτα, ενώ εντυπωσιακά χαμηλές, για τα δεδομένα του αυτοκινήτου, είναι και οι εκπομπές CO2, που περιορίζονται στα 145 γρ./χλμ.
Οι μηχανικοί της Peugeot έχουν καταφέρει να μειώσουν το βάρος, στα 1.160 κιλά, ενώ υπόσχονται έντονες οδηγικές συγκινήσεις (ανάλογες με αυτές θρυλικών μοντέλων του παρελθόντος) συγκινήσεις, χάρη στο σπορ set up της ανάρτησης, την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης, αλλά και τη δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης του συστήματος ευστάθειας (ESP).
Πηγή: autotriti.gr