Η αντισυμβατική μοτοσυκλέτα βρίσκεται στο τελικό στάδιο πριν την έναρξη της παραγωγής, μετά από δύο αναβολές. Οι συντάκτες δύο γερμανικών περιοδικών είχαν πρόσφατα την ευκαιρία να οδηγήσουν τη νέα Horex VR6 Roadster και να διαπιστώσουν ότι …κι όμως κινείται!

Ασυνήθιστη η επιλογή των Γερμανών που έχουν τα δικαιώματα του ιστορικού ονόματος της Horex. Όταν οι περισσότεροι upstart κατασκευαστές αποφασίζουν να εντυπωσιάσουν σχεδιάζοντας κυρίως ηλεκτρικά δίτροχα χωρίς εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων να φτάνουν ποτέ στην παραγωγή τους- με εξωφρενικές επιδόσεις που ποτέ δεν αποδεικνύονται, οι άνθρωποι της Horex έκαναν τις επιλογές τους με μόνον γνώμονα την κατασκευή μιας ασυνήθιστης, διασκεδαστικής και διαφορετικής μοτοσυκλέτας.

Ο αλλόκοτος στενός V-6 κινητήρας της Horex με την μικρή περιεχόμενη γωνία των 15ο και τους 200 ίππους, φοράει μία μόνον κεφαλή πάνω από τις δύο σειρές κυλίνδρων –στην οποία περιστρέφονται τρεις εκκεντροφόροι! Η αρχιτεκτονική αυτή δεν προσφέρει ορατά πλεονεκτήματα απέναντι των τετρακύλινδρων εκτός του κάπως μειωμένου πλάτους.

Είναι όμως οπωσδήποτε ασυνήθιστη, ενδιαφέρουσα και πάνω από όλα μοναδική. Δηλαδή έχει εκείνα τα χαρακτηριστικά που μπορούν να την κάνουν επιτυχημένη, ειδικά καθώς το προβλεπόμενο υψηλό κόστος της σημαίνει ότι απευθύνεται σε ειδικούς “αγοραστές” που πάνω από όλα εκτιμούν και αναζητούν τη μοναδικότητα.

Τα γερμανικά περιοδικά Motorrad και 1000PS οδήγησαν παράλληλα τη Horex, έχοντας τοποθετήσει στις μοτοσυκλέτες κάμερες. Το αποτέλεσμα έχει ανέβει ελεύθερα στο YouTube.

Παρακολουθώντας το, διακρίναμε καθαρά τον ελαφρώς άρρυθμο ήχο των εξατμίσεων που έχει χαρακτήρα αν και όχι ένταση, θυμίζοντας κάπως εκείνον των σύγχρονων τρικύλινδρων Triumph.

Καθώς η οδήγηση έγινε σε δημόσιους δρόμους, μην περιμένετε χουλιγκανισμούς ή κυνήγι τελικής –μιλάμε άλλωστε για Γερμανούς συντάκτες. Πάντως η πρώτη εντύπωση είναι πως η μοτοσυκλέτα διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και σημασία στη λεπτομέρεια.

Συνήθως, εκτός των καθιερωμένων κατασκευαστών, οι μοτοσυκλέτες μικρών και άπειρων εταιρειών παρουσιάζουν στο στάδιο αυτό πολλά προβλήματα συναρμολόγησης και φινιρίσματος. Όχι όμως η Horex.

Βέβαια η στιγμή που κάποιος θα μπορέσει τελικά να οδηγήσει σαν ιδιώτης τη μοτοσυκλέτα είναι αρκετά μακριά, ακόμα κι αν έχει σήμερα τα χρήματα για να την αγοράσει μετρητοίς. Οπότε το video αποτελεί τη μόνη ρεαλιστική δυνατότητα των περισσότερων να έρθουν σε επαφή με την μοτοσυκλέτα.

Θα προσπαθήσουμε πάντως να την οδηγήσουμε στην επερχόμενη Έκθεση της Κολωνίας. Αν το καταφέρουμε, θα σάς μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.