O βουλγαρικός σχεδιαστικός Οίκος Vilner έχει κάνει όνομα σχεδιάζοντας κομψά εσωτερικά αυτοκινήτων. Τελευταία μπήκε και στον χώρο των 2 τροχών, πρώτα με το BMW F800 R ‘Predator’ και τώρα με ένα Monster 1100 Evo στο οποίο έδωσε το όνομα Monster Bulgari.

Καμία σχέση δεν έχει με τον γνωστό ιταλικό Οίκο Κοσμημάτων, πέραν του συνειρμού που ήθελαν να προκαλέσουν. Η λέξη Bulgari αναφέρεται στην χώρα καταγωγής των σχεδιαστών.

Οι Βούλγαροι πήραν το Monster και το βελτίωσαν αισθητικά με επεμβάσεις που δημιουργούν ένα κλασικό συνολικό αποτέλεσμα, χωρίς να λείπουν κάποιες φουτουριστικές πινελιές. Επιπλέον η διχρωμία της βαφής είναι πραγματική πρόκληση για το μάτι.

Οι σχεδιαστές δηλώνουν πως εμπνεύστηκαν από το ανατομικό σχήμα του εντόμου που γνωρίζουμε σαν «Αλογάκι της Παναγίτσας» ή Mantis Religiosa που είναι γνωστό για τον μεθέξιο κανιβαλισμό του θηλυκού –που κατατρώγει το αρσενικό μετά τη συνεύρεσή τους.

Τέλος πάντων, αποκλειστικά σε αισθητική περιορίζεται η ομοιότητα του εντόμου με το Monster, μια μοτοσυκλέτα που εντυπωσίασε και αποδείχτηκε πολύ εμπορική στο πέρασμα του χρόνου. Πλέον όμως καθόλου απειλητική δεν μπορεί να θεωρηθεί.

Κατά τους σχεδιαστές, η έμπνευση προήλθε από την σύνδεση του εντόμου με το Kung Fu, που δανείστηκε αρκετές από τις ακριβείς και μεθοδικές κινήσεις που το χαρακτηρίζουν. Τώρα πώς συνδέεται η Κινέζικη πολεμική τέχνη και το «Αλογάκι της Παναγίτσας» με το δημιούργημα της Vilner, μόνο ο «καλλιτέχνης» μπορεί να ερμηνεύσει. Άντε και το προφίλ του προβολέα…

Όπως και νά΄χει, το εντυπωσιακό πράγματι Monster της Βίλνερ είναι πιο μικρό σε διαστάσεις από το πρωτότυπο, έχοντας χάσει 10 εκατ. μήκος από το πίσω κυρίως μέρος της σέλας που δεν φιλοξενεί πιά συνεπιβάτη, κατά την προσφιλή συνήθεια των βελτιωτών.

Ο κινητήρας τώρα αποδίδει συν 10 ίππους, φτάνοντας τώρα τους 109. Οι δύο μεγαλόσωμες προσθήκες στο πλάι εν είδει φέρινγκ αλλάζουν, λένε, τη χροιά των κραδασμών του V2 90ο. Ελπίζουμε ότι δεν τους αδυνατίζουν, καθώς οι χαρακτηριστικές δονήσεις του δικύλινδρου της Ducati είναι από τα πιο γοητευτικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας.

Αξίζει να αναφέρουμε την εξαιρετική δουλειά στη σέλα και το υπερμοντέρνο εμπρός φωτιστικό καθώς και την αστραφτερή μαργαριταρένια λευκή βαφή, διαφορετική από αυτήν που χρησιμοποιεί η ίδια η Ducati.

Η δουλειά που έχει γίνει στη μοτοσυκλέτα είναι υψηλού επιπέδου και η Vilner ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει το μέγιστο, 100 αριθμημένα αντίτυπα βασισμένα στο εν λόγω Monster.