Το πακέτο Super Sport chassis που περιλαμβάνει HiPerStruts (High Performance Struts), φρένα Brembo, ρυθμίσεις OPC και το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένη ολίσθησης e-LSD, προσφέρονταν μέχρι τώρα αποκλειστικά στις εκδόσεις Insignia OPC και Insignia AWD.
Πλέον ο συνδυασμός αυτό θα είναι διαθέσιμος και σε πιο προσιτές εκδόσεις με κίνηση εμπρός και κατόπιν παραγγελίας θα τοποθετείται στην έκδοση 2.0 CDTI (160hp)diesel και 2.0 l turbo βενζίνης (220 hp).
Το πακέτο Super Sport chassis περιλαμβάνει HiPerStruts (High Performance Struts) στην εμπρός ανάρτηση. Η συγκεκριμένη ανάρτηση χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο nsignia OPC και αποτελεί μία σημαντική εξέλιξη της διάταξης των γονάτων MacPherson, η οποία βελτιώνει την πρόσφυση στις στροφές.
Και ενώ η ανάρτηση χρησιμοποιεί τα ίδια σημεία έδρασης με τα απλά Insignia, η γωνία κλίσης του βασιλικού πείρου έχει μειωθεί από 13 στις 9 μοίρες, μειώνοντας επομένως το μήκος του άξονα κατά 23 mm στα 44 mm. Με αυτές τις αλλαγές, οι οδηγοί αξιοποιούν καλύτερα τις δυνατότητες ισχύος του Insignia.
Η μικρότερη γωνία του βασιλικού πείρου σημαίνει μειωμένη αλλαγή γωνίας κάμπερ, πράγμα που επιτρέπει στα εμπρός ελαστικά να διατηρούν μεγαλύτερη επιφάνεια σε επαφή με το οδόστρωμα κατά τη στροφή, καθυστερώντας την εμφάνιση υποστροφής.
Ο κοντύτερος άξονας μειώνει σημαντικά τις αντιδράσεις στο τιμόνι κατά την επιτάχυνση αλλά και τους κραδασμούς σε στροφές με κακό οδόστρωμα.
Τα φρένα αποτελούνται από μεγάλους διάτρητους δίσκους 355 x 32 mm, τετραπίστονες αλουμινένιες δαγκάνες υψηλής αντοχής και τακάκια υψηλών επιδόσεων, όλα κατασκευής της Brembo.
Ειδικά σχεδιασμένοι πλευστοί δίσκοι Co-Cast αποτελούνται από ένα ρότορα από χυτοσίδηρο και αλουμινένιο δίσκο.
Πηγή: gocar.gr