Το PCX125 ήταν ευρωπαϊκό bestseller το 2011, με πωλήσεις πάνω από 23.000 μονάδες.

Για το 2012, η σειρά PCX επεκτείνεται με την προσθήκη του PCX150. Με 150cc πλέον, ο νέος μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας eSP (enhanced Smart Power) της Honda έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει αυξημένη αντοχή, ακόμα καλύτερη οικονομία καυσίμου, περισσότερη ισχύ και ροπή, αλλά και πιο αθόρυβη λειτουργία.

Η Honda ήταν ο πρώτος κατασκευαστής το 2006, που ανακοίνωσε εθελοντικούς στόχους μείωσης εκπομπών CO2 ανά μονάδα, για όλα τα προϊόντα της (και τα εργοστάσια παραγωγής τους). Η βελτιωμένη συνολική απόδοση του PCX125 είναι ένα βήμα προόδου από περιβαλλοντικής απόψεως, στο πλαίσιο της παραπάνω φιλοσοφίας.

Μαζί με το αδερφάκι του, PCX125, το PCX150 αποτελεί το σημείο αναφοράς της Honda για ένα σκούτερ μικρού κυβισμού: πρακτικό, μοντέρνο και κυρίως απολαυστικό.

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας με 153cc πλέον, χρησιμοποιεί τεχνολογίες μείωσης των τριβών για βελτίωση της απόδοσης και της κατανάλωσης. Η ομαλή και εξαιρετικά αθόρυβη εκκίνηση επιτυγχάνεται μέσω της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης μίζας ACG και ενός μηχανισμού αποσυμπίεσης.

Η απόδοση ανέβηκε από τους 11,7 ίππους / 8.000 σ.α.λ. του PCX 125 στους 13,6 του PCX 150 που έρχονται όμως 500 σ.α.λ. ψηλότερα. Αντίθετα η μέγιστη ροπή έρχεται νωρίτερα, στις 5.250 σαλ (1,2 kgm) έναντι των 6.000 σαλ (1,4 kgm), στοιχείο που συμβάλλει και στην μείωση της κατανάλωσης καθώς η μετάδοση διατηρεί τις στροφές στην περιοχή της μέγιστης ροπής.

Το highlight χαρακτηριστικό των PCX είναι το σβήσιμο του κινητήρα όταν το όχημα σταματήσει (πχ. στο φανάρι) για περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα. Ακόμη περισσότερο όμως εντυπωσιάζει ο τρόπος που ξαναπαίρνει μπροστά μόλις ο οδηγός θελήσει να ξεκινήσει. Απλά με το άνοιγμα του γκαζιού και με μηδενική χρονική υστέρηση, το PCX ξεκινά σαν να μην είχε σβήσει ποτέ. Το σύστημα έχει και όνομα και το Idling Stop Switch ενεργοποιείται κατ’ επιλογή του οδηγού από ένα διακόπτη στη δεξιά πλευρά του τιμονιού.

Η μετάδοση V-Matic είναι συνεχώς μεταβαλλόμενη διατηρώντας τις στροφές του κινητήρα στις συνήθεις περιοχές που κινείται ένας οδηγός scooter της κατηγορίας. Στόχος πάντα είναι η χαμηλή κατανάλωση και το PCX150 εντυπωσιάζει καθώς διανύει τώρα 44,6km (2,2 λίτρα / 100 χιλιόμετρα) με ένα λίτρο καυσίμου, σύμφωνα με μετρήσεις του εργοστασίου. Στην πραγματική ζωή η κατανάλωση παραμένει εντυπωσιακά χαμηλά καθώς δεν ξεπερνά τα 2,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Επομένως το ρεζερβουάρ των 5,9 λίτρων προσφέρει αυτονομία πάνω από 220 χιλιόμετρα.

Το πλαίσιο τα φρένα και οι τροχοί των 14 ιντσών έρχονται αυτούσια από το 125 με αποτέλεσμα και το βάρος να παραμένει στα ίδια επίπεδα. Ένα μόλις κιλό βαρύτερο είναι το PCX 150, στα 129 κιλά (από 128).

Το Σύστημα Συνδυασμένης Πέδησης (CBS – Combined Brake System) ενεργοποιεί και το εμπρός δισκόφρενο των 220mm όταν πατιέται η μανέτα για το πίσω ταμπούρο των 130mm. Έτσι το φρενάρισμα γίνεται ιδανικό, μειώνοντας θεαματικά τις αποστάσεις και την ευστάθεια.

Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα χωρά ένα κράνος full-face και κλειδώνει, ενώ υπάρχει και ντουλαπάκι μπροστά με εύκολη πρόσβαση. Μία σχάρα πίσω προσφέρεται στον στάνταρ εξοπλισμό και είναι κατάλληλη για την τοποθέτηση μπαγκαζιέρας 26 λίτρων (που διατίθεται σαν αξεσουάρ).

Καθώς η άνεση αποτελεί σημαντικό παράγοντα, η σέλα περιλαμβάνει υποστήριξη πλάτης για τον αναβάτη και προβλέπει άνετο χώρο για το συνεπιβάτη. Στο ταμπλό των οργάνων υπάρχει ταχύμετρο, δείκτης καυσίμου και ένδειξη για το Idle Stop.

Μία γκάμα προαιρετικών αξεσουάρ συνοδεύει το PCX 150, δίνοντας τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη του να το διαμορφώσει σύμφωνα με τις ανάγκες του. Μεταξύ αυτών είναι:

– Κιτ συναγερμού Honda
– Πίσω σχάρα
– Μπαγκαζιέρα 26L
– Σχάρα μπαγκαζιέρας
– Κλειδαριά σε σχήμα U
– Κουκούλα σκούτερ για στάθμευση σε εξωτερικό χώρο
– Ανεμοθώρακας (ζελατίνα)
– «Κουβέρτα» σκούτερ

Στην ελληνική αγορά τα PCX 125 & 150 είναι διαθέσιμα στην τιμή των 2.590 και 2.790 ευρώ αντίστοιχα.