Η εταιρεία βελτιώσεων Vilner Custom δεν έμεινε απαθής όταν δόθηκε η ευκαιρία να επεκτείνουν το πεδίο δράσης τους και στις μοτοσυκλέτες. Αιτία ήταν ένας ρώσος κροίσος, επιχειρηματίας και συλλέκτης που ήθελε μια μοτοσυκλέτα μοναδική και εξαιρετική.

Η εταιρεία εδρεύει στη Βουλγαρία και είναι γνωστή για τις αναπλάσεις εσωτερικών αυτοκινήτων, τέχνη που έχει αποφέρει αρκετά βραβεία και ακόμη περισσότερη φήμη και πελατεία.

Με την ευκαιρία ξεκίνησε την καριέρα της και στα δίτροχα με μια μοτοσυκλέτα εξεζητημένη οπτικά, ωστόσο αξιοθαύμαστη σε κάθε της λεπτομέρεια.

Η Vilner Custom Bike χρειάστηκε 6 μήνες για να μετατρέψει την ιδέα του πελάτη σε πραγματικότητα. Έβαλαν όλη τους την ευρηματικότητα στο σχεδιασμό και μετά άγγιξαν με το μαγικό ραβδί τους μία BMW F800R. Και εγένετο η Predator (αρπακτικό), προφανώς εμπνευσμένο από τη νέα της όψη.

Ελάχιστα πράγματα θυμίζουν την αρχική της εικόνα αλλά και το συμβατικό χρηστικό χαρακτήρα της BMW F800R. Η σέλα έχει χάσει 25 εκατοστά από το μήκος της και έχει μετατραπεί ουσιαστικά σε μονόσελο.

Οι βόλτες θα είναι πλέον μοναχικές για την BMW αυτή καθώς δεν χωρά συνεπιβάτης που δεν έχει και πού να βάλει τα πόδια του αφού έχουν φύγει και τα μαρσπιέ που υπήρχαν γι αυτόν. Ωστόσο η θέση του οδηγού είναι πιο άνετη και πιο φαρδιά.

Το πίσω ελαστικό είναι μεγαλύτερο σε διάσταση ενώ τα φλας προέρχονται από BMW Z4 Roadster. Το κοστούμι της μοτοσυκλέτας αποτελείται από 17 νέα τμήματα εκ των οποίων τα 9 είναι φτιαγμένα από ανθρακονήματα και τα υπόλοιπα 8 είναι μεταλλικά χρωμιωμένα.

Παρότι η μοτοσυκλέτα είναι κατά γενική ομολογία εντυπωσιακή, ο πελάτης έμεινε δυσαρεστημένος με κάποιες λεπτομέρειες. Ζήτησε αλλαγή των προβολέων που στην αρχική τους έκδοση δεν του άρεσαν καθώς του θύμιζαν μάσκα από το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Ήθελε τα φωτιστικά σώματα να αποκτήσουν περισσότερο δυναμική όψη ενώ παραπονέθηκε και για τον ήχο τον οποίο θα προτιμούσε πιο επιθετικό.

Αυτές οι απαιτήσεις οδήγησαν στο αποτέλεσμα που βλέπουμε και ο προβολέας έγινε το highlight της μοτοσυκλέτας. Χρησιμοποιεί δίδυμους προβολείς bi-xenon σε συνδυασμό με κόκκινα LED.

H χειροποίητη εξάτμιση πέρα από την ικανοποίηση των απαιτήσεων του πελάτη παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στη μείωση του βάρους της Predator, κατά 6,5 κιλά σε σχέση με τη στάνταρ BMW F800 R παραγωγής και το σύνολο ζυγίζει πλέον 175 κιλά.

Επεμβάσεις στον κινητήρα δεν έγιναν και ο υγρόψυκτος 798 κ.εκ. αποδίδει 87 ίππους, ενώ η μοτοσυκλέτα φτάνει τα 200 χιλιόμετρα την ώρα.