Χωρίς διακοπή συνεχίζεται το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, το οποίο μετά το γερμανικό γκραν πρι και τη νίκη του Φερνάντο Αλόνσο, φιλοξενείται στην πίστα της Ουγγαρίας, το προσεχές σαββατοκύριακο (27-29/7).

Ομάδες και πιλότοι στον τελευταίο αγώνα πριν την καλοκαιρινή διακοπή του πρωταθλήματος πηγαίνουν στο Hungaroring για να διεκδικήσουν ότι καλύτερο μπορούν πριν ανανεώσουν το ραντεβού τους για τον Σεπτέμβρη (2/9).

Ο Φερνάντο Αλόνσο θα ταξιδέψει στον ενδέκατο γύρο της σεζόν, στη Βουδαπέστη από την πρώτη θέση του πρωταθλήματος, έχοντας 34 βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο Μαρκ Γουέμπερ.

Βαθμολογία πιλότων:

1. Αλόνσο, 154
2. Γουέμπερ, 120
3. Φέτελ, 118
4. Ραϊκόνεν, 95
5. Χάμιλτον, 92
6. Ρόσμπεργκ, 76
7. Μπάτον, 65
8. Γκροσεάν, 61
9. Πέρες,47
10. Κομπαγιάσι, 31

Τα ελαστικά θα παίξουν για ακόμη μία φορά το ρόλο τους στην Ουγγαρία με τις υψηλές θερμοκρασίες.

Λίγα λόγια για την πίστα…

Το Hungaroring με τις μεγάλες ευθείες και τις τρεις κλειστές στροφές, υποδέχεται τις ομάδες και τα μονοθέσια για το ενδέκατο γκραν πρι της σεζόν.

Οι μηχανικοί για ακόμη μια φορά έχουν δύσκολο έργο, καθώς θα πρέπει να στήσουν το μονοθέσιο με κατάλληλο τρόπο, ώστε να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της Ουγγαρίας. Χαρακτηριστικό του εν λόγω σιρκουί είναι το μικρό πλάτος της πίστας και οι κλειστές στροφές, που θυμίζουν κάτι από Μονακό.

Στο Hungaroring οι πιλότοι θα τρέξουν για 70 γύρους, διανύοντας συνολικά 306.630 χιλιόμετρα, καθώς η πίστα έχει μήκος 4.381 χιλιόμετρα. Σε αυτά τα χιλιόμετρα οι πιλότοι θα στρίψουν 14 φορές, οχτώ εκ των οποίων με δεξιά φορά, ενώ τις υπόλοιπες έξι με αριστερή.

Το σιρκουί που έχει μείνει στο μυαλό όλων, λόγω του πολύ σοβαρού ατυχήματος του Φελίπε Μάσα πριν από δύο χρόνια, είναι αργό, αφού η μέγιστη ταχύτητα είναι 291 χλμ την ώρα, στη μεγάλη ευθεία εκκίνησης.

Το πιο αργό σημείο της πίστας βρίσκεται στην πρώτη στροφή, εκεί όπου οι πιλότοι μπαίνουν με 93 χλμ την ώρα και δευτέρα στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Μετά τη δεύτερη στροφή είναι το πιο δύσκολο σημείο της πίστας, καθώς οι πιλότοι δέχονται δυνάμεις 3.93 G.

Για το γκραν πρι της Ουγγαρίας η Pirelli επέλεξε τη μεσαία και τη μαλακή γόμα ελαστικών.

Πηγή: sport-fm.gr