Όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες ενώνουν τις δυνάμεις τους και τα budgets τους, τότε το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι άψογο. Όπως το νέο roadster που θα κατασκευάσουν από κοινού οι Alfa Romeo και Mazda.
Πριν μερικούς μήνες οι δυο κολοσσιαίες εταιρείες προχώρησαν στην υπογραφή ενός μη δεσμευτικού συμφώνου για την από κοινού εξέλιξη ενός πισωκίνητου roadster, βασισμένου όμως στο πάτωμα του νέου Mazda MX-5. H τελική συμφωνία αναμένεται να υπογραφεί στο δεύτερο μισό του τρέχοντος έτους.
Αναμφίβολα τα οφέλη από την συγκεκριμένη συνεργασία είναι πολλά και για τις δυο εταιρείες. Το σημαντικότερο όλων όμως είναι, ότι έτσι η Mazda θα μπορέσει να μειώσει αισθητά τις δαπάνες της, μιας και εμφάνισε ζημίες 1,3 δις δολαρίων, για το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου.
Ξυπνώντας παρελθοντικές μνήμες
Με την συνεργασία αυτή, ουσιαστικά θα αναβιώσει η εκδοχή των Giulietta Spider που μεσουράνησε την δεκαετία του 50, αλλά και των Spider των προηγούμενων δεκαετιών, με ειδοποιό διαφορά ότι η κίνηση θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς (η πρώτη γενιά Spider ήταν πισωκίνητη).
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, κάθε εταιρεία θα εξελίξει το δικό της roadster, το οποίο θα υιοθετεί τα χαρακτηριστικά κάθε φίρμας, ενώ κάθε αυτοκίνητο θα εξοπλίζεται με το δικό του κινητήρα.
Η βασική προϋπόθεση που έχει τεθεί στο τραπέζι των διαβουλεύσεων είναι ότι και τα δυο οχήματα θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Mazda στη Χιροσίμα.
Από τις δηλώσεις των επικεφαλής των δυο εταιρειών είναι ξεκάθαρο πως αποσκοπούν στη δημιουργία ενός νέου μοντέλου που θα ταράξει τα νερά στην κατηγορία των roadster και γιατί όχι να γίνει ένα best seller όπως και το MX-5 από το οποίο εν μέρει «θα κρατάει η σκούφια του».
Γνώριμο και εντυπωσιακό design
Με την πρώτη ματιά που ρίχνει κάποιος στην κατασκοπευτική και ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία, διαπιστώνει ότι η εξωτερική εμφάνιση της νέας Spider, είναι αρκετά οικεία και το όνομα Giulietta θα βγει με ευκολία από τα στόματα των περισσοτέρων κι όχι άδικα.
Τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα, τα νεύρα που διατρέχουν κατά μήκος το καπό, καθώς και οι γρίλιες στο κατώτερο μέρος του προφυλακτήρα, όλα θα προέρχονται όπως φαίνεται από την επιτυχημένη Giulietta.
Στο ίδιο γνώριμο μοτίβο κινείται και το υπόλοιπο αμάξωμα, με το πλαϊνό και οπίσθιο μέρος να ξεχωρίζουν για τις καμπύλες τους.
Όπως αναφέρθηκε ήδη, κάθε φίρμα θα χρησιμοποιήσει τους δικούς της κινητήρες, όποτε λογικά θα δούμε μια πισωκίνητη Alfa Romeo με turbo κινητήρες και ανοιγόμενη κουκούλα.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η παραγωγή του νέου μοντέλου θα ξεκινήσει το 2015.
Alfa Romeo Spider: Ένα μοντέλο με πλούσιο παλμαρέ!
Το συγκεκριμένο μοντέλο της Ιταλικής φίρμας ξεκινάει την ιστορία του τη δεκαετία του 60 και πιο συγκεκριμένα, η πρώτη γενιά Spider λανσαρίστηκε στην αγορά το 1966.
Ο αντικαταστάτης της ήρθε το 1970 και «άντεξε» μέχρι και το 1983, με το γεμάτο φρεσκάδα Spider 3ης γενιάς να κάνει ντεμπούτο την ίδια χρονιά. Η 4η γενιά εμφανίστηκε το 1990 και παρέμεινε στο προσκήνιο μέχρι και το 1993.
Το 1995 όμως αποτελεί το τέλος εποχής για τις πισωκίνητες Alfa Romeo Spider, μιας και η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία μετέφερε την κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς ενώ και η Spider δεν αποτελεί πια ένα μοντέλο μόνη της, αλλά την cabrio έκδοση της GTV.
Έντεκα χρόνια αργότερα η κίνηση εξακολουθεί να μεταδίδεται στον εμπρόσθιο άξονα, αλλά η 6η γενιά Spider πλέον διαθέτει μια εντελώς νέα εμφάνιση, βασιζόμενη στην θελκτική από κάθε άποψη Brera!
Πηγή: autotriti.gr