O Casey Stoner δεν έδειξε να δυσκολεύεται ιδιαίτερα με τα νέα μπροστινά
λάστιχα της Bridgestone (τα “33”), κάνοντας τον ταχύτερο γύρο (2’04 .791)
κατά την πρώτη μέρα των Δοκιμαστικών στο Silverstone.
Μετά την πρωινή βροχή, τα δοκιμαστικά του απογεύματος ήταν στεγνά ενώ
φυσούσε και δυνατός άνεμος. Ένα δεκάλεπτο βροχής διέκοψε την προσπάθεια
των αναβατών μετά από 10 λεπτά.
Η βροχή έστειλε τους πάντες στα πιτ, σύντομα όμως ξεθύμανε και έτσι στο
τελευταίο εικοσάλεπτο η πίστα γέμισε πάλι αναβάτες που κυνηγούσαν τον
χρόνο, σε περιορισμένο χρόνο…
Ο Ben Spies, ο οποίος έπεσε το πρωί στα πρώτα Ελεύθερα, ήταν ο ταχύτερος
όταν έπιασε η βροχή και έπειτα, 14 λεπτά πριν το τέλος της περιόδου ήταν
πάλι ο ταχύτερος.
Ο Αμερικανός που ακόμα προσπαθεί να “πάρει μπροστά”, έμεινε στην κορυφή
των χρονολογίων μέχρι τρία λεπτά από την εκπνοή του χρόνου, όταν τον
έσπρωξε στη δεύτερη θέση ο Stoner. H διαφορά του από τον Αυστραλό
πάντως είναι μόλις 34/1000 του δευτερολέπτου.
Ο καλύτερος χρόνος του Stoner απέχει 1,2 ολόκληρο δευτερόλεπτο από τον
χρόνο του 2010 (με τον 800άρη κινητήρα), την πρώτη χρονιά δηλαδή που
διεξήχθη αγώνας στο ανανεωμένο Silverstone. Και δείχνει ότι, εφόσον η βροχή
μείνει μακριά, υπάρχει μεγάλο περιθώριο βελτίωσης του χρόνου.
Μπροστά, για μικρό διάστημα ήταν στα 2α Ελεύθερα Δοκιμαστικά και ο Alvaro
Bautista της San Carlo Honda Gresini, κλείνοντας τελικά τρίτος, πρώτος από
τους δορυφορικούς αναβάτες και 204/1000ά πίσω από τον Stoner.
Ο Nicky Hayden, πίσω από τον Rossi στα βρεγμένα πρωινά Δοκιμαστικά,
εξακολουθεί να δίνει ελπίδες στους κόκκινους με την τέταρτη θέση του (+0,562
δευτ) στη στεγνή πίστα.
Κάτι που δεν ισχύει για τον Ross, ο οποίος μόλις στέγνωσε η πίστα,
υποχώρησε στην 11η θέση του χρονολογίου. Ταυτόχρονα κέρδισε και τον τίτλο
του πιο αργού εργοστασιακού, γυρίζοντας 2,34 δευτ πιο αργά από τον Stoner.
Ο περσινός νικητής της Moto2 στο Silverstone, ο Stefan Bradl έκανε πάλι μια
μυαλωμένη προσπάθεια και κατέληξε 5ος ταχύτερος, μπροστά από τον Andrea
Dovizioso της Monster Yamaha Tech 3.
Ακολούθησαν οι Yamaχητές Jorge Lorenzo και Cal Crutchlow, οι τελευταίοι
αναβάτες με διαφορά μικρότερη του δευτερολέπτου από τον Stoner. Ο
Ισπανός πρωτοπόρος της βαθμολογίας ήταν το απόγευμα 697/1000ά πίσω
από τον Αντίπαλο, ενώ ο 8ος Crutchlow 783.
Το Silverstone είναι ο πρώτος αγώνας όπου η Bridgestone φέρνει μόνον το
καινούργιο μπροστινό ελαστικό της. Η πλειονότητα των αναβατών εκφράστηκε
θετικά, αλλά οι Stoner και Pedrosa βρίσκουν τη νέα, πιο ενδοτική κατασκευή
προβληματική, καθώς τους δημιουργεί chatter.
Όμως ενώ ο Stoner κατά το πως το συνηθίζει, βρήκε τρόπο να καλύψει ή
ξεπεράσει το πρόβλημα, ο Pedrosa δεν τα κατάφερε με αποτέλεσμα να
υποχωρήσει στην 9η θέση, 1 δευτερόλεπτο πιο πίσω. .
Αποτελέσματα
Θέση Αναβάτης
Μοτ/τα
Χρόνος
Διαφορά
1
Casey STONER
Honda2’04,791
2
Ben SPIES Yamaha
2’04,825
0,034
3
Alvaro BAUTISTA Honda2’04,995
0,204
4
Nicky HAYDEN
Ducati 2’05,353
0,562
5
Stefan BRADL
Honda2’05,391
0,600
6
Andrea DOVIZIOSO
Yamaha
2’05,448
0,657
7
Jorge LORENZO Yamaha
2’05,488
0,697
8
Cal CRUTCHLOW Yamaha
2’05,574
0,783
9
Dani PEDROSA
Honda2’05,886
1,095
10
Hector BARBERA Ducati 2’06,084
1,293
11
Valentino ROSSI Ducati 2’07,125
2,334
12
Randy DE PUNIET ART 2’07,893
3,102
13
Michele PIRRO
FTR 2’08,535
3,744
14
Mattia PASINI
ART 2’08,975
4,184
15
Yonny HERNANDEZ
BQR 2’09,078
4,287
16
Aleix ESPARGARO ART 2’09,379
4,588
17
James ELLISON
ART 2’09,944
5,153
18
Danilo PETRUCCI Ioda 2’11,325
6,534
19
Colin EDWARDS Suter 2’11,600
6,809
20
Ivan SILVA BQR 2’12,737
7,946