Πάνε 66 χρόνια τώρα από την πρώτη εκείνη Vespa του Corradino D’Ascanio και η μητέρα όλων των scooter συνεχίζει να εξελίσσεται, να γοητεύει, να εξυπηρετεί και να… πουλάει σε όλον τον κόσμο.
Όλα αυτά τα χρόνια έχει εκδοθεί σε άπειρες παραλλαγές της αρχικής σχεδίασης, αλλά οι βασικές της αρχές, δηλαδή η θέση του κινητήρα πίσω, η μεγάλη ποδιά και το πάτωμα για τα πόδια έχουν μείνει απαράλλαχτα.
Για το καλοκαίρι του 2012 η Piaggio ετοίμασε δύο νέες εκδόσεις της Vespa που φορούν τον νέο της κινητήρα, που εξελίχθηκε εξ ολοκλήρου στο τμήμα έρευνας και εξέλιξης της εταιρείας. Τα νέα μοντέλα παρουσιάστηκαν στον ιταλικό Τύπο πριν λίγες μέρες, στην Ρώμη.
Τα δύο μοντέλα ονομάζονται Vespa LX 3V και Vespa S 3V. Κινούνται αμφότερα από το νέο τετράχρονο μοτέρ με 3 βαλβίδες στην κεφαλή, (2 εισαγωγής, 1 εξαγωγής) που σύμφωνα με την Piaggio παρέχει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση: 1,8 λίτρα βενζίνης για κάθε 100 χλμ. με ταχύτητα 50 χ.α.ω.
Αυτό σημαίνει μείωση κατά 30% σε σχέση με την προηγούμενη γενιά ίδιων κινητήρων. Αυξημένο είναι και το διάστημα μεταξύ service, που φτάνει πλέον τα 10.000 χλμ.
Για τη νέα σειρά επιλέχθηκαν 5 διαφορετικά χρώματα ενώ θα διατίθεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, LX «Touring» και S «Sport».