Στην ήδη αρκετά ζωντανή από τουρισμό Ρόδο, φιλοξενήθηκε ο 1ος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Το αεροδρόμιο των Μαριτσών γέμισε ξανά αυτό το Σαββατοκύριακο από αγωνιστικά και από κόσμο ο οποίος δεν πτοήθηκε από την πρωινή μπόρα και μέχρι το μεσημέρι είχε γεμίσει το χώρο γύρω από την πίστα. Ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία εξάλλου περίπου 11 χρονιά μετά την τελευταία αγωνιστική δραστηριότητα στο συγκεκριμένο χώρο.
Για αυτήν εργάστηκαν από κοινού τα Σωματεία Start Line, ΣΥΜΑΡ και ο promoter «ΔΙΕΛΠΙΣ Περί Αγώνων», όλοι με την υποστήριξη του Δήμου Ρόδου, ο οποίος προσέφερε τα μέγιστα για την κατά το δυνατόν αρτιότερη διοργάνωση από κάθε πλευρά.
Οι οδηγοί από την πλευρά τους φρόντισαν για το αμιγώς αγωνιστικό κομμάτι του και ειδικά στο Ενιαίο, την μοναδική Κατηγορία που περιλάμβανε δύο αγώνες, είχαμε δύο πραγματικά ενδιαφέρουσες αναμετρήσεις.
Στην πρώτη ο Μίλτος Κύρκος επικράτησε του Φίλιππου Καλέση και του Στράτου Κυρλαγκίτση, οι οποίοι με τη σειρά τους ήταν στο 1-2 της Κατηγορίας των Νέων.
Στην δεύτερη κούρσα ο Κύρκος απώλεσε την ευκαιρία να επαναλάβει την νίκη, την οποία πήρε ο Κυρλαγκίτσης και άφησε στη δεύτερη θέση τον Καλέση. Τρίτος έμεινε τελικά ο Μίλτος Κύρκος.
Η άλλη ενδιαφέρουσα Κατηγορία όσον αφορά το αγωνιστικό κομμάτι ήταν αναμφίβολα ο αγώνας των κατηγοριών Formula Saloon και Ε.
Πολλές προσπεράσεις, απρόοπτα και εναλλαγές συνέθεσαν μια όμορφη κούρσα 18 γύρων. Εκεί, ο Παναγιώτης Σολδάτος έκανε στην ουσία «περίπατο» χάρη στην δύναμη του Ford Fiesta, πίσω του όμως συνέβησαν αρκετά ενδιαφέροντα που βρήκαν τον Γιώργο Κακαλέτρη με το Opel Astra G Coupe στη δεύτερη θέση και τον Νίκο Καραθανάση τρίτο, σε ένα εξαιρετικό τελικά αποτέλεσμα.
Στον αγώνα των Κατηγοριών Ν και Α νικητής αναδείχθηκε εύκολα, ο Μιχάλης Ευθυμίου με το Ford Escort WRC, με δεύτερο τον Γιώργο Μυσιρλάκη με Peugeot 106 S16, ο οποίος επικράτησε στη μάχη με το άλλο Peugeot 106 του Ρόδιου, Βαγγέλη Κυπριώτη.
Στα Ιστορικά αν και ήταν μια καλή ευκαιρία για έναν όμορφο αγώνα, πολλά αυτοκίνητα δεν εκκίνησαν και δύο από τις πρώτες θέσεις εγκατέλειψαν. Τελικά, ο Γιώργος Γαβριηλίδης με το Ford Escort MKI νίκησε και απέδειξε πως δίκαια ήταν το πρώτο φαβορί. Δεύτερος ο Προκόπης Παπαβασιλείου επίσης με Ford Escort και τρίτος ήταν ο Γιώργος Γεράκης με BMW 2002 Ti.
Στο τέλος του αγώνα πραγματοποιήθηκε και αγώνας μεταξύ των Ροδίων οδηγών με τη συμμετοχή όλων όσοι νωρίτερα είχαν συμμετάσχει και στις υπόλοιπες κατηγορίες. Ήταν μια διαδικασία προς τιμήν των ανθρώπων που στήριξαν και έμπρακτα τη διοργάνωση, όπως εξάλλου και το Time Attack το οποίο έκλεισε το αγωνιστικό πρόγραμμα.
[endlink][/endlink]
Νίκος Τσάδαρης