Μπορεί εδώ το Duke 200 να θεωρείται ένα εύκολο και πρακτικό μοντέλο με ψυχή, στην Ινδία όμως οι αγοραστές έχουν και κάποια άλλα κριτήρια επιλογής. Το βίντεο γυρίστηκε στην Ινδία για να αποδείξει ότι το νέο ΚΤΜ αντέχει ακόμη και στην εποχή των Μουσώνων.
Εκεί η καθημερινή μετακίνηση είναι αρκετά πιο περιπετειώδης και… διαφορετική από τη δική μας. Ειδικά τώρα που η χώρα προετοιμάζεται για την εποχή των Μουσώνων και πολλές περιοχές της πλημμυρίζουν για σημαντικό διάστημα της ημέρας.
Επικρίσεις εκφράστηκαν ως εκ τούτου στην Ινδία ότι στην περίπτωση πλημμύρας, η εξάτμιση του Duke 200 που είναι τοποθετημένη χαμηλά, στην «κοιλιά» του, αποτελεί ένα μειονέκτημα.
Αυτήν την άποψη θέλησε να αντικρούσει η ΚΤΜ με το διαφωτιστικό αυτό βίντεο, με το οποίο προβάλλει και διακηρύσσει τις αντιπλημμυρικές ιδιότητες της εξάτμισης, αλλά και όλου του κινητήρα. Πώς; Βυθίζοντας σε μια δεξαμενή με τόσο νερό τη μοτοσυκλέτα της, ώστε να καλυφθούν οι τροχοί της.
Μια σειρά από δοκιμασίες προσομοιάζουν όλες τις συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κανείς σε πλημυρισμένο δρόμο. Όλα τα έκαναν, μέχρι που την άφησαν εκεί να μουλιάσει για 30′ και κατόπιν δοκίμασαν να την βάλουν μπροστά.
Για να πούμε και μια χρήσιμη πληροφορία πάντως, η στάθμη του νερού γίνεται επικίνδυνη για τον κινητήρα όταν φθάσει στο ύψος της εισαγωγής του αέρα στο κουτί του φίλτρου αέρα και όχι στο ύψος της εξάτμισης. Οπότε, όντως δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας για καμία μοτοσυκλέτα που έχει την εξάτμισή της χαμηλά.
Δείτε τώρα και το βίντεο για ν’ ανακαλύψτε αν στις επόμενες πλημμύρες θα είναι «υγιές» για το ΚΤΜ σας να μείνει 30 ολόκληρα λεπτά μέσα στο νερό πριν το οδηγήσετε σε πιο στεγνό χώρο παρκαρίσματος.