To 2004, η BMW ήταν η πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία που προσέφερε στον έξτρα εξοπλισμό το Head-Up Display και πριν από περίπου 1 χρόνο διαθέτει και έγχρωμες πληροφορίες στο παρμπρίζ.

Το σύστημα Head-Up Display (HUD) χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1958 στα μαχητικά αεροσκάφη, ενώ τη δεκαετία του 1970 η χρήση του διευρύνθηκε και στην πολιτική αεροπορία.

Τον Ιανουάριο του 2004, η BMW έγινε η πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία που προσέφερε το σύστημα HUD ως έξτρα εξοπλισμό στη Σειρά 5. Η βαυαρική εταιρεία λέει πως οδηγός παίρνει τα μάτια του από το δρόμο για τουλάχιστον 1 δλ. προκειμένου να δει τον πίνακα οργάνων.

Ακόμα και με 50 χλμ./ώρα, αυτός ο χρόνος είναι αρκετός για να διανύσει το όχημα 14 μέτρα, χωρίς ο οδηγός να προσέχει τι γίνεται.

Επιπλέον, το σύστημα HUD επιτρέπει στον οδηγό να επεξεργαστεί τις πληροφορίες σε μικρότερο χρόνο κατά 50%. Η BMW, προκειμένου να βελτιώσει την ευκρίνεια των ενδείξεων, εφάρμοσε στο παρμπρίζ μια λεπτή διάφανη μεμβράνη.

Η εξέλιξη, όμως, θα έρθει στη νέα BMW Σειρά 3, στην οποία οι ενδείξεις του HUD θα είναι έγχρωμες, προκειμένου τα διαφορετικά χρώματα να βοηθούν τον οδηγό να ξεχωρίζει τις επιμέρους πληροφορίες.

Πηγή: autotriti.gr