Έγκυρες πηγές του διεθνούς αυτοκινητικού Τύπου αναφέρουν πως η παραγωγή της νέας Alfa Romeo 4C θα ξεκινήσει τον Μάιο του 2013, όχι στο Τορίνο αλλά στη Modena, στις εγκαταστάσεις της ομόσταυλης Maserati.
Επισήμως, οι πληροφορίες που έχουν ως πηγή τους ανώτατα στελέχη της «μαμάς» Fiat αναφέρουν αυτολεξεί πως «η Maserati πρόκειται από το Μάιο του 2013 και εξής να κατασκευάζει ένα νέο αυτοκίνητο για λογαριασμό της Alfa Romeo, με πρόβλεψη ώστε η ετήσια παραγωγή του να αγγίξει τις 2.500 μονάδες».
Όπως γίνεται αντιληπτό με δεδομένο τόσο τον περιορισμένο όγκο της ετήσιας παραγωγής του, όσο και το πρόγραμμα ανάπτυξης-παρουσίασης νέων μοντέλων από το στρατόπεδο της μιλανέζικης φίρμας, δεν πρόκειται παρά για την πισωκίνητη σπορ κουπέ 4C, η οποία θα αποτελέσει μάλιστα το εφαλτήριο για την επιστροφή της Alfa Romeo στην αγορά των ΗΠΑ από τα μέσα της επόμενης χρονιάς.
Ο λόγος που επελέγη η Maserati και το υπερσύγχρονο εργοστάσιό της στη Modena της Ιταλίας, προκειμένου να κατασκευαστεί η νέα 4C, δεν είναι άλλος από την τεράστια εμπειρία που η τελευταία διαθέτει στην κατασκευή χειροποίητων σπορ αυτοκινήτων, κάτι άλλωστε που συνέβη και στο πρόσφατο παρελθόν (2007-2010) με την εντυπωσιακή Alfa Romeo 8C Competizione.
Αναμφίβολα η νέα 4C αποτελεί εδώ και δύο σχεδόν δεκαετίες το μεγάλο όνειρο και μια από τις μεγαλύτερες προσδοκίες των φανατικών αλφίστι για ένα προσιτό –τηρουμένων των αναλογιών- σπορ κουπέ, καθώς η τελευταία αντίστοιχη πρόταση των Ιταλών, η Duetto Spider, σταμάτησε να διατίθεται το 1994.
Η νέα, διθέσια 4C παρουσιάστηκε στην τελευταία της εκδοχή ως πρωτότυπο μοντέλο στην έκθεση της Γενεύης του 2011, διαθέτοντας, όπως και αναμενόταν, έντονη σχεδιαστική προσωπικότητα και… διεγερτικές τεχνικές περγαμηνές, ανάμεσα στις οποίες ξεχώριζαν ο κεντρικά τοποθετημένος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού του γκρουπ Fiat των 1,8 λίτρων που αναμένεται να αποδίδει περί τους 250 ίππους μεταφέροντας την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, καθώς και οι ιδιαίτερα συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις του αμαξώματος (μήκος 4 μ., μεταξόνιο 2,4 μ.), που αναμένεται να μην υπερβαίνει σε βάρος τα μόλις 850 κιλά.
Τέλος, σε ό,τι αφορά στις προβλέψεις για την τιμή του αυτοκινήτου στην Ευρώπη, καλά πληροφορημένες δημοσιογραφικές πηγές αναφέρουν πως θα κυμαίνεται πολύ κοντά στα 50.000 ευρώ.
Πηγή: 4troxoi.gr