Μπορεί το αμάξωμα και τα μηχανικά μέρη να είναι κοινά με την τετράθυρη, όμως η coupe και η cabrio έχουν το κάτι παραπάνω από αισθητικής πλευράς για να αποτελούν τα αντικείμενα του πόθου για τους λάτρεις της μάρκας με φουσκωμένο πορτοφόλι και συνείδηση για τη τεχνολογία που κουβαλά κάθε γνήσιο τέκνο της οικογένειας «M».
Και στις δύο νέες εκδόσεις αμαξώματος της τρίτης γενιάς Μ6, οι στιλιστικές λεπτομέρειες αναδεικνύουν τις σπορ καταβολές του μοντέλου.
Όπως και στον προκάτοχο, η οροφή στην κουπέ έκδοση είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα για λόγους εξοικονόμησης βάρους. Για την cabrio χρειάζονται 19 δευτερόλεπτα για να ανοίξει η υφασμάτινη οροφή και 24 για να κλείσει.
Η ισχύς έχει αυξηθεί κατά 10% σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, η αποδιδόμενη ροπή είναι υψηλότερη κατά 30%, ενώ η κατανάλωση μειώθηκε κατά 30%. Κάτω από το καπό περιστρέφεται το γνώριμο σύνολο των 4,4 λίτρων σε διάταξη V8, με τα διπλά turbo (M Twinh Power) που διαθέτει άμεσο ψεκασμό βενζίνης και σύστημα Valvetronic για τις 32 βαλβίδες.
Το μοτέρ αποδίδει 560 ίππους στις 6.000rpm και 680Nm ροπής που είναι διαθέσιμα από τις 1.500 ως τις 5.750rpm, ενώ το όριο στο στροφόμετρο έχει τεθεί στις 7.200rpm. Για τη μετάδοση φροντίζει το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Drivelogic με τις επτά σχέσεις το οποίο συνοδεύεται Launch Control για καλύτερες εκκινήσεις από στάση και τα γνώριμα paddles στο τιμόνι.
Στον πίσω άξονα το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης φροντίζει ώστε κάθε τροχός να μεταφέρει τη δύναμη στο δρόμο και μάλιστα το κλείδωμα στο σπινάρισμα κυμαίνεται από 0 έως 100%.
Όλα αυτά τα καλούδια μεταφράζονται στο δρόμο σε 0-100km/h σε 4,2sec για την Μ6 coupe έκδοση και 4.3sec για την Cabrio. Εντυπωσιακότερη είναι η απόδοση στο 0-200km/h που πραγματοποιείται σε 12,6sec και 13,1sec για την coupe και την cabrio αντίστοιχα.
Η τελική περιορίζεται και στις δύο εκδοχές στα 250km/h, όμως με το πακέτο Μ-Drivers Package ξεκλειδώνεται η ηλεκτρονική φραγή για να ταξιδέψουν στα 305km/h. Για όσους αισθάνονται περιβαλλοντικές… τύψεις προσφέρεται το σύστημα start-stop και η τεχνολογία Efficient Dynamics.
Στις νέες M6 coupe και cabrio θα προσφέρονται για πρώτη φορά στην ιστορία της «Μ» κεραμικά φρένα σε συνδυασμό με ζάντες 20 ιντσών.
Υπόσχονται μοναδικές επιδόσεις στο φρενάρισμα ειδικά για χρήση σε πίστα. Οι εμπρός δίσκοι έχουν διάμετρο 410mm, οι πίσω 396mm και στα πλεονεκτήματα τους εκτός του μικρού τους βάρους, είναι η δυνατότητα τους να αποβάλουν ευκολότερα τη θερμότητα που αναπτύσσεται λόγω της τριβής.
Οι εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός θα είναι αναγνωρίσιμες στους μύστες της «Μ» από το χρυσαφί τους χρώμα.
Πηγή: gocar.gr