Με στόχο να κερδίσουν τις εντυπώσεις στο χώρο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, λίγο πριν λανσαριστούν και κυκλοφορήσουν στους ευρωπαϊκούς δρόμους τον Μάιο του 2018, βρίσκονται τα νέα BMW i8 Roadster και BMW i8 Coupe.
Και τα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα υιοθετούν εξελιγμένη τεχνολογία BMW eDrive, που επιτρέπει μεγαλύτερη αυτονομία και περισσότερο χρόνο λειτουργίας αμιγώς στο ηλεκτρικό πρόγραμμα. Με μηδενικούς ρύπους κατά τη διάρκεια της οδήγησης και με ταχύτητα έως 120 χλμ/ώρα δείχνουν το δρόμο του μέλλοντος.
Η σχεδιαστική γλώσσα BMW i αποτυπώνονται στη φιλοσοφία των roadster. Ειδικές ενισχύσεις αμαξώματος και πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω υιοθετούν τη χαρακτηριστική ελαφριά δομή των μοντέλων. Το πλαίσιο του παρμπρίζ κατασκευάζεται επίσης από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα. Πλήρως ηλεκτρική οροφή ανοίγει και κλείνει αθόρυβα, πιέζοντας ένα μπουτόν, σε 15 δευτερόλεπτα και εν κινήσει με ταχύτητα έως 50 χλμ/ώρα. Το Soft-top αποθηκεύεται εργονομικά σε κάθετη θέση, δημιουργώντας περίπου 100 λίτρα πρόσθετου αποθηκευτικού χώρου πίσω από τα καθίσματα.
Επίσης υπάρχει αύξηση χωρητικότητας κυψελών μπαταρίας ιόντων λιθίου από 20 σε 34 Ah. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει μέγιστη ισχύ αυξημένη κατά 9 kW και 12 ίππους, δηλ. φτάνει στα 105 kW και τους 143 ίππους. Η οδήγηση μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα είναι εφικτή για ταχύτητες έως 105 χλμ/ώρα, ενώ πιέζοντας το μπουτόν eDrive, μπορεί να επιτευχθεί ταχύτητα έως 120 χλμ/ώρα αμιγώς με ηλεκτροκίνηση.
Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας έχει ίδια απόδοση 170 kW/231 ίππων, με κατανάλωση βενζίνης στο μικτό κύκλο στα 2,1 λίτρα/100χλμ. Τέλος, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, το νέο BMW i8 Roadster προσφέρεται στάνταρντ με αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου 20-ιντσών σε σχέδιο διπλών ακτίνων. Κάθε ζάντα ζυγίζει περίπου ένα κιλό λιγότερο από την ελαφρύτερη ζάντα της προηγούμενης έκδοσης.