Με αφορμή το επερχόμενο 20ο Φεστιβάλ της Nismo (Nissan Motorsport), τα 20 καλύτερα αγωνιστικά αυτοκίνητα Nissan/Nismo όλων των εποχών συμμετέχουν σε έναν πρωτότυπο διαδικτυακό διαγωνισμό, προκειμένου οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού να αποφασίσουν ποιο είναι το καλύτερο εξ αυτών.
Κατά τις πρώτες τέσσερις ημέρες του διαγωνισμού έγινε μια δύσκολη «μάχη», καθώς οι συμμετέχοντες στη διαδικασία έβαλαν «φωτιά» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σχετικά με το αποτέλεσμα. Τελικά, ένα κουαρτέτο με Nissan GT-R σάρωσε τους πρώτους τέσσερις γύρους των δημοσκοπήσεων στο Twitter, εξασφαλίζοντας μια θέση για το θρυλικό μοντέλο στους ημιτελικούς.
Την πρώτη μέρα, το Nissan GT-R Super GT από το 2008 πήρε την πρόκριση, κερδίζοντας το 61% των ψήφων από τα Nissan R381 / R382, Nissan DPi 2017 και Nissan Altima Supercar.
Ο νικητής της δεύτερης ημέρας ήταν επίσης ένας πρωταθλητής του Super GT. Συγκεκριμένα το GT-R GT-Nismo GT500 του 2014-15, πήρε τη νίκη από τα Nissan R92CP, Datsun 510 και Nissan R90CK του Le Mans.
Το δημοφιλέστερο Skyline GT-R R32 κέρδισε την τρίτη ημέρα, κερδίζοντας το 59% των ψήφων. Η δεύτερη θέση πήγε στο Nissan R390 GT1 (τρίτο στο Le Mans), στην τρίτη θέση βρέθηκε το R91CP (νικητής του 24ωρου Daytona) και στην τέταρτη το Skyline Super Silhouette του 1982/83.
Οι οπαδοί του GT-R είχαν μια δύσκολη επιλογή για την τέταρτη ημέρα της ψηφοφορίας, με το Nismo GT3, πρωταθλητή του Super GT GT300, του Blancpain GT και του 12ωρου Bathurst, να κερδίζει το φημισμένο GT-R της Pennzoil από το 1998. Το 300XT, νικητής του Daytona και του Sebring από το 1994 πήρε την τρίτη θέση και ακολούθησε το Datsun Bluebird 1300SS, που κέρδισε το Safari του 1966 στην Ανατολική Αφρική.
Στον τελευταίο γύρο της ψηφοφορίας, συμμετέχει το GT-R που κέρδισε το Ιαπωνικό πρωτάθλημα GT, το GT1 GT-R παγκόσμιος πρωταθλητής της Nissan, το θρυλικό IMSA GTP ZX Turbo και το Nissan Primera που κέρδισε το Βρετανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού του 1999.
Νίκος Τσάδαρης