Μπορεί η Mahindra να είναι γνωστή για τα επαγγελματικά της οχήματα, αλλά τα τελευταία δύο χρόνια ασχολείται και με τα δίκυκλα. Πρόσφατα παρουσίασε δύο νέες μοτοσυκλέτες.
Τα δύο νέα μοντέλα που σηματοδοτούν την επιθετική τακτική της ινδικής εταιρείας στον κόσμο των δύο τροχών παρουσιάστηκαν στην Auto Expo 2012 της Ινδίας. Το πρώτο είναι μια αγωνιστική μοτοσικλέτα που θα συμμετάσχει στη νέα κατηγορία Moto3 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος και το δεύτερο ένα concept που προορίζεται για τη μαζική παραγωγή.
Το MGP30 είναι η εξέλιξη του περσινού αγωνιστικού μοντέλου των 125 κ.εκ. που συμμετείχε στην κατηγορία 125GP και θα συμμετάσχει στη νέα κατηγορία Moto3. Διαθέτει, σύμφωνα με τις προδιαγραφές της κατηγορίας, μονοκύλινδρο και τετράχρονο κινητήρα 250 κ.εκ., ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και αλουμινένιο ψαλίδι.
Επίσης, συνοδεύεται από racing kit που περιλαμβάνει τελικό της Arrow και φρένα της Nissin. Ζυγίζει μόλις 83 κιλά και ο κινητήρας είναι αποτέλεσμα συνεργασίας της εταιρείας με την Engines Engineering, όπως και αυτός του προηγούμενου μοντέλου των 125 κ.εκ..
Το concept της εταιρείας, από την άλλη, ονομάζεται Mojo και πρόκειται για μια commuter μοτοσικλέτα με ψεκαστό κινητήρα 300 κ.εκ. που αποδίδει 26 ίππους (και πάλι σε συνεργασία με την Engines Engineering). Το Mojo θα περάσει στη μαζική παραγωγή μέσα στο 2012, ώστε να συμπληρώσει τη δίτροχη γκάμα της Mahindra, στην οποία κυριαρχούν τα scooter.
Αποτελεί το πιο φιλόδοξο σχέδιο της εταιρείας μέχρι σήμερα και, σύμφωνα με όσα ανακοινώνει, θα είναι η πρώτη ινδική μοτοσικλέτα που θα «φορά» tubeless ελαστικά (από την Pirelli).
Πηγή: mototriti.gr