Εδώ και 20 χρόνια, η Peugeot έχει δημιουργήσει τη δικιά της παράδοση στη μικρή κατηγορία. Εν αρχή ήταν το 205, μετά το 206, για να ακολουθήσει το 207 που καθιέρωσε τη γαλλική φίρμα ως κραταιά δύναμη στην κατηγορία.

Σήμερα, η Peugeot είναι έτοιμη να παρουσιάσει το νέο 208, το οποίο θα γίνει ο νέος παίχτης της φίρμας στο παιχνίδι της μικρής κατηγορίας. Αν και ως όνομα αποτελεί τη φυσική συνέχεια του σημερινού μοντέλου, το 208 θέλει να γίνει κάτι παραπάνω από αυτό.

Σχεδιαστικά διαπιστευτήρια
Και τι καλύτερο για να τονιστεί αυτό, από το γεγονός ότι, το 208 θα είναι το μοντέλο με το οποίο η Peugeot θα λανσάρει τη νέα σχεδιαστική της ταυτότητα. Έτσι, απέκτησε νέα μάσκα μπροστά, χωρίς καμπύλες, ενώ τα μπροστινά φώτα διαθέτουν ειδική εξοχή για τα στοιχεία LED ημέρας και τα πίσω σχηματίζουν ένα «C». Από τα πίσω φώτα ξεκινά μια χαρακτηριστική πλευρική ακμή που εκτείνεται μέχρι το ύψος των μπροστινών καθρεφτών.

Το 208, που θα παρουσιαστεί στην ευρωπαϊκή αγορά την ερχόμενη άνοιξη, θα είναι διαθέσιμο τόσο σε τρίθυρη, όσο και πεντάθυρη εκδοχή, με έντονη διαφοροποίηση μεταξύ τους στην πίσω κολόνα: στο πιο πρακτικό πεντάθυρο, σχηματίζεται μια ιδιαίτερη καμπύλη σε συνδυασμό με το αμάξωμα, ενώ στο πιο δυναμικό τρίθυρο, η χρωμιωμένη φάσα στο κάτω μέρος του παραθύρου καταλήγει στο αμάξωμα.

Κόντρα στο ρεύμα
Σε μια εποχή, που τα περισσότερα μοντέλα παίρνουν μπόι σαν τους έφηβους και κιλά σαν τους παντρεμένους, η Peugeot ακολουθεί διαφορετική τακτική για το νέο 208. Έτσι, οι Γάλλοι ανακοινώνουν πως, το βάρος σε σχέση με το 207 έχει μειωθεί έως και κατά 173 κιλά (με το αυτοκίνητο να ξεκινά από 975 κιλά), τη στιγμή, που το μήκος του (3,98 μ.) είναι μικρότερο κατά 70 χλστ. και το ύψος του κατά 10 χλστ. Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως, ο αεροδυναμικός συντελεστής έχει περιοριστεί στο Cd 0,29.

Νέοι κινητήρες για οικονομία και χαμηλό CO2
Στο 208, θα λανσαριστούν νέοι κινητήρες της γαλλικής φίρμας, με στόχο την οικονομία και τις χαμηλές εκπομπές CO2. Θα ξεκινήσουμε από τους κινητήρες βενζίνης που έχουν ισχύ από 70 έως 120 ίππους (ανάμεσα σε αυτούς και οι νέοι 3κύλινδροι με κυβισμό 1,0 και 1,2 λίτρων). Ο νέος 1.000άρης κινητήρας θα έχει κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CΟ2 μόλις 99 γρ./χλμ.

Για τους πετρελαιοκινητήρες, που πλέον απέκτησαν ενδιαφέρον και για τη χώρα μας, η γκάμα περιλαμβάνει 5 μηχανικά σύνολα κανένα από τα οποία δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας μιας και οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται από 87-99 γρ./χλμ. Για παράδειγμα, ο μικρός ντίζελ eHDi των 92 ίππων με Stop & Start καταναλώνει 3,4 λτ./100 χλμ., τιμή που αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 της τάξης των 87 γρ!/χλμ.

Πηγή: autotriti.gr