Το i8 Roadster είναι το τρίτο μέλος της ηλεκτρικής οικογένειας BMWi. Πρόκειται βέβαια για την ανοικτή έκδοση του i8 και είναι ένα ακόμα υβριδικό plug-in BMWi με eDrive και κατανάλωση ενέργειας 15,4 kWh / 100 χλμ, με κατανάλωση καυσίμου 2,0 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 μόνο 45 γρ / χλμ.

Έχουμε δηλαδή και εδώ να κάνουμε με ένα σπορ μοντέλο που έχει τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων ενός μικρού αυτοκινήτου, ενώ το δυνατό του σημείο είναι ο ιδανικός συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

rtoreitb3 rtoreitb4

Το i8 Roadster βασίζεται στη σχεδίαση χαμηλού βάρους, καθώς οι μηχανικοί έχουν αφαιρέσει από το αυτοκίνητο, από κάθε περιττό κιλό υιοθετώντας την αρχιτεκτονική LifeDrive που αποτελείται από δύο ξεχωριστές μονάδες, με πρώτη την μονάδα Drive (ένα αλουμινένιο πλαίσιο που περιλαμβάνει εμπρός τον ηλεκτροκινητήρα και πίσω τον 3κύλινδρο κινητήρας βενζίνης, ενώ μια μπαταρία υψηλής τάσης «συνδέει» τα δύο τμήματα. Η άλλη μονάδα με το όνομα Life, είναι η καμπίνα των επιβατών κατασκευασμένη από ανθρακονήματα υψηλής αντοχής, με ελάχιστο βάρος.

rtoreitb2

Συνολικά, πρόκειται για τον -μέχρι σήμερα- καλύτερο τρόπο, ώστε να συνδυάσει κάποιος ένα σπορ μοντέλο με την ελάχιστη επιβάρυνση για το περιβάλλον που επιβάλλει η εποχή μας.

Το i8 Roadster θα βγει στην παραγωγή το 2018.

Νίκος Τσάδαρης