H Opel πήρε το 2λιτρο turbodiesel σύνολό της, του εφάρμοσε διπλή υπετροφοδότηση και το τοποθέτησε κάτω από το καπό του Insignia, μεταμορφώνοντάς το συνολικά.

Ένας νέος, πιο ισχυρός 4κύλινδρος κινητήρας πετρελαίου εντάχθηκε στη γκάμα του Insignia. Το 2λιτρο σύνολο αποδίδει 195 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής μεταξύ των 1.750 και 2.500 σ.α.λ.

Το εν λόγω μοτέρ βασίζεται στο γνωστό 2,0 CDTi. Αλλά στο Insignia BiTurbo, η προσθήκη διπλής υπερτροφοδότησης απέδωσε επιπλέον 35 ίππους και 50 Nm ροπής.

Η μικρότερη τουρμπίνα λειτουργεί στις χαμηλές στροφές, ώστε να εξαλειφθεί το turbo lag, παρέχοντας μέχρι και 350 Nm στις 1.500 σ.α.λ. Στις μεσαίες στροφές, οι δύο υπερσυμπιεστές δουλεύουν μαζί, προσφέροντας τη μέγιστη ροπή των 400 Nm στις 1.750 έως 2.500 σ.α.λ. Από τις 3.000 σ.α.λ. και πάνω, αναλαμβάνει η μεγάλη τουρμπίνα.

Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα τον περιορισμό κατά 1 δλ. του 0-100 χλμ./ώρα, καθώς πλέον απαιτούνται μόλις 8,2 δλ. Παρ όλη την αύξηση της απόδοσης, το BiTurbo μοντέλο έχει χαμηλότερη κατανάλωση (4,9 λτ./100 χλμ.) από το μονής υπερτροφοδότησης, χάρη στην εφαρμογή συστήματος Start/Stop.

Πηγή: autotriti.gr