Οι μέχρι τώρα πληροφορίες, δια στόματος του Mazda CEO, κ. Takashi Yamanouchi, έκαναν λόγο για κινητήρα wankel στο επόμενο MX-5. Οι τελευταίες πληροφορίες, όμως, θέλουν το ιαπωνικό roadster να εξοπλίζεται με 4κύλινδρο turbo μοτέρ 1,3 λτ.
Ακόμα τίποτα δεν είναι επίσημο, αλλά κατά τα φαινόμενα ο κινητήρας θα φέρει τεχνολογίες SkyActiv, όπως μεταβλητό χρονισμό. Ακόμα δεν ξέρουμε κάτι για τις αποδόσεις, ενώ σύμφωνα με τις ίδιες πηγές το σύνολο θα συνεργάζεται με βελτιωμένα μηχανικά και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.
Το επόμενο MX-5 θα πατάει στη νέα πισωκίνητη πλατφόρμα S και θα ζυγίζει περίπου 800 κιλά, μία άκρως εντυπωσιακή επίδοση, η οποία για να επιτευχθεί, προφανώς, θα γίνει χρήση ελαφρών υλικών, ενώ και το εσωτερικό μάλλον θα έχει μίνιμαλ λογική.
Σε ό,τι αφορά στην αισθητική του, τέλος, αναμένουμε να δεχθεί επιρροές από τα πρωτότυπα Takeri και Shinari.
Πηγή: autotriti.gr