Ο όμιλος της Daimler αναβίωσε τη Maybach, η οποία μεσουρανούσε στη δεκαετία του 1930, ώστε να ανταγωνιστεί τη Bentley της VW και τη Rolls-Royce της BMW. To 1997 παρουσίασε ένα πρωτότυπο πολυτελές σεντάν στην έκθεση του Τόκιο και 5 χρόνια αργότερα λάνσαρε τις Maybach 57 και 62, δύο μοντέλα που πουλάνε περί τα 2.000 κομμάτια ετησίως.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Daimler, κος Dieter Zetsche, δήλωσε σε συνέντευξή του σε γερμανική εφημερίδα: «Δε θα είχε νόημα να εξελίξουμε ένα μοντέλο που θα διαδεχθεί τις Maybach 57 & 62. Η νέα γενιά της S-Class που θα λανσαριστεί το 2013 θα είναι από κάθε άποψη ένα ανώτερο αυτοκίνητο και θα αντικαταστήσει τα πολυτελή μοντέλα της Maybach».
Φέτος η Mercedes-Benz βρέθηκε στην τρίτη θέση των premium εταιρειών, πίσω από τις BMW και Audi, γεγονός που ψαλίδισε περαιτέρω τις πιθανότητες της «προβληματικής» Maybach για επιβίωση. Πέρσι, πουλήθηκαν μόλις 157 Maybach, ενώ η Rolls-Royce είχε 2.711 νέες παραγγελίες.
Πηγή: autotriti.gr