Ξεχωριστό ενδιαφέρον έχει η νέα πλατφόρμα για plug-in Hybrids μοντέλα που παρουσίασε πρόσφατα η Honda. Το ντεμπούτο της σε προϊοντικό επίπεδο αναμένεται μέσα στο 2012.
Η plug-in υβριδική πλατφόρμα της Honda υιοθετεί σύστημα ανάκτησης της ενέργειας πέδησης για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Στο all-electric mode (μόνον ηλεκτροκίνηση), το όχημα χρησιμοποιεί μία μπαταρία ιόντων λιθίου 6kWh και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 120 kW. Το all-electric mode επιτυγχάνει αυτονομία περίπου 16-24 χλμ. για οδήγηση στην πόλη και τελική ταχύτητα 100 χλμ./ώρα.
Η πλήρης επαναφόρτιση της μπαταρίας διαρκεί από 2 μέχρι 2,5 ώρες σε μία πρίζα 120-volt και 1 – 1,5 ώρες σε πρίζα 240-volt.
Το όχημα λειτουργεί επίσης στο βενζινο-ηλεκτρικό υβριδικό πρόγραμμα (petrol-electric hybrid mode) με έναν αποδοτικό 2.0, i-VTEC εν σειρά 4-τετρακύλινδρο κινητήρα κύκλου Atkinson, σε συνδυασμό με κιβώτιο Electric Continuously Variable Transmission (E-CVT).
Για αποδοτικότερη οδήγηση στις υψηλές ταχύτητες, υπάρχει η επιλογή άμεσης μετάδοσης (direct-drive), όπου μόνον ο κινητήρας κινεί τους εμπρόσθιους τροχούς.
Τέλος, το νέο Civic αναμένεται να είναι το πρώτο μοντέλο μαζικής παραγωγής που θα υιοθετήσει στη γκάμα του εκδόσεις με αυτή την υπερεξελιγμένη πλατφόρμα.
Πηγή: autotriti.gr