Οι Millennials, δηλαδή οι γεννημένοι μεταξύ του 1980 και του 2000, ανήκουν σε μία γενιά με έντονη κοινωνική συνείδηση και είναι πρόθυμοι να νοικιάσουν, να προωθήσουν και να μοιραστούν αγαθά και υπηρεσίες. Με την επαναστατική τους προσέγγιση απέναντι στην κατανάλωση οι Millennials αλλάζουν το σκεπτικό των εταιρειών, μαζί και των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Και οι φρέσκες ιδέες τους επηρεάζουν τις προτιμήσεις τους στα αυτοκίνητα με τρόπο που δεν φαντάζεστε.

Πάνω από τους 4 στους 5 Millennials πιστεύουν ότι τα SUV έχουν γίνει πιο αποδοτικά και φιλικά προς το περιβάλλον κατά τη διάρκεια της τελευταίας 5ετίας. Έχοντας ξεπεράσει τα οικολογικά στερεότυπα, τα SUV βρίσκονται τώρα στις λίστες αγορών του ενός στους τέσσερις Millennials για την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου.

Η Ford πρόκειται να λανσάρει ένα νέο, πλήρως ηλεκτρικό SUV, που προβλέπεται να προσφέρει αυτονομία 480 χλμ. Η εταιρεία λανσάρισε τρία νέα SUV πέρσι στην Ευρώπη, και το νέο μοντέλο μηδενικών ρύπων θα είναι ένα από τα πέντε που αναμένονται μέχρι το 2020.

«Οι πωλήσεις SUV αυξάνονται περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο τύπο οχήματος στην Ευρώπη και οι Millennials με την οικολογική τους συνείδηση είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από την αυξανόμενη ζήτηση για τα SUV. Πέρσι, οι πωλήσεις SUV της Ford στην Ευρώπη ξεπέρασαν ακόμα και τη ραγδαία άνοδο της βιομηχανίας», δήλωσε ο Roelant de Waard, αντιπρόεδρος της Ford Ευρώπης.

«Οι πελάτες ανακαλύπτουν την απόδοση καυσίμου που προσφέρουν κορυφαίοι κινητήρες όπως ο νέος μας 120 ίππων 1.5-L TDCi diesel που πληροί τις τελευταίες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro Stage 6 και έχει εκπομπές CO2 115 g/km στο νέο Kuga, και ο πολυβραβευμένος βενζινοκινητήρας 1.0-L EcoBoost στο Ford EcoSport».

Ford2016_SUV-Family_Millenials

Οι πωλήσεις μοντέλων Ford SUV στην Ευρώπη (με το EcoSport, το μεσαίο Kuga και το μεγάλο Edge) αυξήθηκαν κατά 31% το 2016 συγκριτικά με το 2015. Πέρσι σημειώθηκαν οι καλύτερες πωλήσεις στην ιστορία του Kuga και του EcoSport. Οι ταξινομήσεις SUV αυξήθηκαν κατά 21% σε όλη την Ευρώπη το 2016, συγκεντρώνοντας πάνω από το ένα τέταρτο του συνόλου των ταξινομήσεων καινούργιων αυτοκινήτων.

Και δεν είναι μόνον οι νεαρότεροι οδηγοί που ανατρέπουν τα καθιερωμένα με την επιλογή του αυτοκινήτου τους. Σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας η μέση ηλικία των πελατών που αγοράζουν hot hatchbacks (εκδόσεις υψηλών επιδόσεων μικρών και μεσαίων αυτοκινήτων) αυξήθηκε πάνω από 10% μεταξύ 2010 και 2016.

Πέρσι οι πωλήσεις αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων της Ford (συμπεριλαμβανομένων των Fiesta ST, Focus ST και Focus RS hot hatchback και της Ford Mustang) αυξήθηκαν κατά 60% για δεύτερη συνεχή χρονιά.

Νίκος Τσάδαρης