Η Ford Performance αποκάλυψε τη νέα, αγωνιστική έκδοση Mustang GT4, φιλοδοξώντας να γίνει παγκόσμια πρωταθλήτρια.
Η Mustang GT4, που παρουσιάστηκε στην έκθεση SEMA 2016 στο Λας Βέγκας, σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Ford Performance και τη Multimatic Motorsports για να συμμετέχει σε παγκόσμια πρωταθλήματα, όπως το IMSA Continental Tire SportsCar Challenge, το Pirelli World Challenge GTS/GT4, και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα GT4. Είναι εμπνευσμένη από τη Ford Shelby GT350R-C που κέρδισε το πρωτάθλημα IMSA Continental Tire SportsCar Challenge μόλις τον περασμένο μήνα.
«Καθώς η Mustang συνεχίζει να επεκτείνει την παρουσία της στις παγκόσμιες αγορές, ανάλογη στρατηγική ακολουθούμε και στο μηχανοκίνητο αθλητισμό,» εξήγησε ο David Pericak, στέλεχος της Ford. «Η Mustang GT4 είναι εξοπλισμένη για να τρέχει και να κερδίζει στις πίστες όλου του κόσμου, και προβλέπουμε ότι θα γίνει το ίδιο δημοφιλής στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως το μοντέλο παραγωγής αντίστοιχα μεταξύ των καταναλωτών.»
Η νέα αγωνιστική Mustang φορά τον ατμοσφαιρικό, κινητήρα επόμενης γενιάς 5.2L V8, προσαρμοσμένο για αγώνες GT4. Ο αγωνιστικός κινητήρας εξελίχθηκε, δοκιμάστηκε και κατασκευάστηκε από τη Ford Performance σε συνεργασία με τη Roush Yates Engines.
Ένα πανάλαφρο, συμπαγές 6τάχυτο κιβώτιο Holinger με μοχλούς αλλαγών στο τιμόνι προσφέρει αξιοπιστία με σύστημα για γρήγορες, αλλαγές σχέσεων. Ο κινητήρας της GT4 φέρει επίσης σύστημα λαδιού ξηρού κάρτερ, αγωνιστικό διπλό συμπλέκτη και βολάν της ZF.
Τα βασικά χαρακτηριστικά της αγωνιστικής GT4 έχουν ως εξής:
Αποσβεστήρες Dynamic Suspension Spool Valve (DSSV™) της Multimatic για προηγμένη προβλεψιμότητα, ακρίβεια, σταθερότητα και απόλυτο έλεγχο του οχήματος
- Πίσω βραχίονες βάσης με κυλινδρικά ελατήρια και αντιστρεπτικές δοκοί εμπρός και πίσω της Multimatic
- Σφυρήλατες ζάντες 18” x 11” της Forgeline
- Δίσκοι και εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo
Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις του αμαξώματος περιλαμβάνουν, πίσω αεροτομή σχεδιασμένη με βάση την εμπειρία από το αγωνιστικό πρόγραμμα Ford GT, εμπρός splitter, αεριζόμενο καπό, σπόιλερ στα άκρα του εμπρός προφυλακτήρα και πίσω διαχύτη.
Τέλος στο εσωτερικό, υπάρχει roll cage προδιαγραφών FIA και αγωνιστικού τύπου σύστημα καταγραφής δεδομένων της MoTeC.
Νίκος Τσάδαρης