«Τέρμα γκάζι πατάει» ο βρετανός φωτογράφος Rankin, που σε συνεργασία με το Hunger Magazine, δημιουργεί μοναδικό ψηφιακό περιεχόμενο με αφορμή το λανσάρισμα του Abarth 124 Spider. Το μοντέρνο 360 project περιλαμβάνει μια online ταινία, φωτογραφικό υλικό και μια μίνι σειρά ντοκιμαντέρ με τίτλο «The Detour», όπου πρωταγωνιστεί διάσημο celebrity.
Η καμπάνια θα κάνει πρεμιέρα αποκλειστικά στο HungerTV.com στις 6 Οκτωβρίου και θα τρέξει μέχρι τα Χριστούγεννα, σε συνέχεια του teaser που ετοίμασε ο Rankin και προβλήθηκε στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι στις 29 Σεπτεμβρίου.
Ο δημοφιλής φωτογράφος δήλωσε: «Η Abarth προσέγγισε το Hunger σε αναζήτηση κάτι πιο ριζοσπαστικού σε σχέση με τις συνήθεις καμπάνιες. Παρόλο που ανήκουν σε διαφορετικούς τομείς, οι δύο μάρκες ταιριάζουν απόλυτα, χάρη στο μοντέρνο, κεφάτο και φιλόδοξο κοινό τους.
Χάρη στο εσωτερικό studio, τους παραγωγούς, τους φωτογράφους και τους δημοσιογράφους μας, μπορέσαμε να δημιουργήσουμε ένα πολυεπίπεδο project κάτω από την ίδια ομπρέλα. Η μάρκα μας έδωσε την απόλυτη ελευθερία να «ζωντανέψουμε» τα αυτοκίνητά της, μέσα από χαρούμενους και ασυνήθεις τρόπους, αφήνοντάς τα στα χέρια μας μέχρι τελικής πτώσης».
Ο Paolo Gagliardo, επικεφαλής της Abarth, περιγράφει τους δικούς του λόγους για αυτή την ειδική συνεργασία: «Είναι μια ευκαιρία να δείξουμε στο κοινό τον κόσμο της Abarth μέσα από μια νέα προοπτική, η οποία είναι πιο κοντά σε μια μοναδική και ίσως λίγο ακραία lifestyle προσέγγιση. Ο στόχος μας είναι να δείξουμε στον κόσμο τη μάρκα με το σήμα του σκορπιού χωρίς τη χρήση των παραδοσιακών μέσων. Είναι ένα τολμηρό βήμα προόδου προς το μέλλον της διαφήμισης με πραγματική διεθνή απήχηση. Αυτός είναι ο κόσμος του digital μέσα από νέα video και υλικά που ενσωματώνονται απόλυτα στην επικοινωνιακή μας στρατηγική. Επιτέλους, τα πρώτα αυτοκίνητα παραδίδονται στη Μεγάλη Βρετάνια και στη συνέχεια το 124 spider θα είναι διαθέσιμο σε ολόκληρο το δίκτυο διανομέων μας στην Ευρώπη».
Η ταινία και οι φωτογραφίες που τη συνοδεύουν έχουν γυριστεί από τον Rankin στο London’s ExCel Centre, σε συνεργασία με τον κινηματογραφιστή Tony C. Miller. Μοιάζει περισσότερο με μια ταινία για τον αστραφτερό κόσμο της μόδας παρά με τυπική διαφήμιση αυτοκίνητου. Είναι μια ασυνήθιστη ταινία, για μια ιστορία αγάπης σε πλήρη επιτάχυνση, καθώς οι δύο εραστές «καίνε τα λάστιχα» και κάνουν τα αυτοκίνητά τους να χορεύουν στον ρυθμό ενός σύγχρονου, δυναμικού drum μουσικού κομματιού.
Η δεύτερη φάση του project περιλαμβάνει δύο εκπληκτικά φωτογραφικά γυρίσματα, με πρωταγωνιστή το Abarth 124 spider και το Abarth 595. Τα αυτοκίνητα εμφανίζονται μέσα από το σκοτάδι, αναδεικνύοντας τη δύναμη, το πάθος και τις κομψές σπορ γραμμές τους.
Το τελευταίο κομμάτι είναι μια μίνι σειρά ντοκιμαντέρ με τίτλο «The Detour», και πρωταγωνιστή ένα celebrity που θα αποκαλυφθεί σύντομα. Δέστε τις ζώνες σας λοιπόν και καθήστε αναπαυτικά, γιατί το ταξίδι μόλις ξεκίνησε.
Παράλληλα, ένα άλλο επίπεδο ερμηνείας αποκαλύπτεται και σε ένα ακόμα καινοτόμο project που παρουσιάζεται στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι. Το «Abarth 124 spider Uncovered» είναι ένα ενδιαφέρον digital project για το νέο roadster. Τα περιεχόμενά του συνδέονται με αφηγηματικό τρόπο που οδηγεί τους χρήστες σε μια δυναμική εμπειρία. Η έναρξή του περιλαμβάνει ταινία με απαράμιλλο στυλ: Ο Βρετανός φωτογράφος Rankin περιγράφει τον ήχο και την απόδοση του Abarth 124 spider μέσα από μια προχωρημένη οπτική γωνία σε ακαταμάχητο ρυθμό.
Η πλατφόρμα του Abarth 124 spider Uncovered είναι προσβάσιμη μέσα από τη σελίδα του μοντέλου στο site της Abarth και από ειδικές αναρτήσεις στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης της μάρκας.
Οι χρήστες θα διαλέξουν το περιεχόμενο που τους εμπνέει για να μάθουν περισσότερες λεπτομέρειες και δυνατότητες αυτού του μοναδικού αυτοκινήτου, μέσα από όλες τις σύγχρονες ψηφιακές συσκευές.
Του Νίκου Τσάδαρη