Η Husqvarna ανακοίνωσε ότι ο κινητήρας του Nuda είναι μια μεγαλύτερη εκδοχή του δικύλινδου εν σειρά κινητήρα των 798 κ.εκ. που χρησιμοποιεί το BMW F 800 GS. Αντίθετα, όμως, από το GS, ο κινητήρας του Nuda θα διαθέτει στρόφαλο σε κλίση 270 μοιρών, όπως είχαμε πρωτοδεί πριν από χρόνια στο Yamaha TRX850.
Με αυτό τον τρόπο, το Nuda θα ακούγεται και θα δίνει την αίσθηση ενός V-twin 90 μοιρών. Η ισχύς για τον κινητήρα έχει ήδη ανακοινωθεί και θα αγγίζει τους 105 ίππους.
Το νέο μοντέλο της Husqvarna θα παρουσιαστεί τον Νοέμβριο στο Σαλόνι της EICMA σε δύο εκδόσεις: την R και την απλή S. Η έκδοση R θα φέρει στον εξοπλισμό της μονομπλοκ δαγκάνες της brembo, ψηλότερη σέλα, πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Sachs εμπρός και αμορτισέρ της Ohlins στον πίσω τροχό.
Για την απλή έκδοση το πιρούνι θα φέρει ρυθμίσεις μόνο για την προφόρτιση, ενώ το πλήρες ρυθμίσεων αμορτισέρ ανήκει επίσης στην Sachs. Διαφορές μεταξύ των δύο εκδόσεων θα υπάρχουν και στο αισθητικό κομμάτι με την Nuda R να φέρει αρκετές λεπτομέρειες από ανθρακονήματα αλλά και τα «εργοστασιακά» χρώματα της Husqvarna
Πηγή: mototriti.gr