Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Hyundai Motor παρουσιάζει τη νέα γκάμα του Hyundai Ioniq, που αποτελείται από τα: Ioniq Hybrid, Ioniq Electric και Ioniq Plug-in.
Το Ioniq, τo πρώτο μοντέλο σε παγκόσμιο επίπεδο που διαθέτει τρία εναλλακτικά συστήματα ηλεκτροκίνησης με χαμηλές έως μηδενικές εκπομπές ρύπων, που καθιστά την υψηλή τεχνολογία προσιτή σε όλους. Η νέα πρόταση της Hyundai προσφέρει απαράμιλλη σχεδίαση και οδηγική εμπειρία διαμέσου καινοτόμου τεχνολογίας και προσφέρει στους πελάτες της πιο εξελιγμένες τεχνολογίες συνδεσιμότητας και ασφάλειας.
Το Hyundai Ioniq είναι ένα σημαντικό ορόσημο της στρατηγικής της Hyundai, δημιουργώντας το νέο τρόπο σκέψης της μάρκας μέσω νέων καινοτόμων τεχνολογιών και επεκτείνοντας τη γκάμα των προϊόντων της εταιρείας, με στόχο την περαιτέρω οργανική ανάπτυξη των πωλήσεων στην Ευρώπη.
Τα Ioniq Hybrid και Plug-in διαθέτουν τον χαρακτηριστικό νέο βενζινοκινητήρα Kappa 1.6 GDI, άμεσου ψεκασμού, 4κύλινδρο, με κορυφαία θερμική απόδοση (40%), που αποδίδει ιπποδύναμη 105 PS και ροπή 147 Nm. Ο κινητήρας έχει προσαρμοστεί στην υβριδική κίνηση και συνδυάζεται με κιβώτιο έξι ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, που προσφέρει άμεση απόκριση και εξαιρετικά ομαλή αλλαγή σχέσεων – διαφοροποιώντας το Ioniq από τους ανταγωνιστές του, με μια πιο δυναμική οδηγική εμπειρία.
Ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση και προσφέρει άμεση ροπή, όπως επίσης το σασί με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων ενισχύει σε μεγάλο βαθμό τη δυναμική οδήγηση.
Ο ηλεκτροκινητήρας του Hybrid αποδίδει 32 kW (43,5 PS) με μέγιστη ροπή 170 Nm, που τροφοδοτείται από μια μπαταρία λιθίου ιόντων πολυμερούς χωρητικότητας 1,56 kWh, τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα. Σε συνδυασμό με τον κινητήρα 1,6-GDI το Hybrid προσφέρει συνδυαστική απόδοση 103,6 kW (141 PS) και ροπή έως 265 Nm με επιτάχυνση στη τελική ταχύτητα έως 185 km / h με στόχο εκπομπών CO2 τόσο χαμηλό όσο τα 79g / km (σε μικτή διαδρομή).
Οι οδηγοί που επιλέγουν το Plug-in, μπορούν να κινηθούν για περίπου 50 χιλιόμετρα με αποκλειστικά ηλεκτρική οδήγηση χάρη στην ισχυρή μπαταρία λιθίου ιόντων πολυμερούς χωρητικότητας 8.9 kWh. Ο 45kW (61 PS) ηλεκτροκινητήρας σε συνδυασμό με τον 1.6 GDI 4κύλινδρο Kappa συνδυάζονται με στόχο εκπομπές CO2 τόσο χαμηλές όσο τα 32g / km.
Το Ioniq Electric προσφέρει αμιγώς ηλεκτροκίνηση μέσω μίας μπαταρίας λιθίου ιόντων πολυμερούς χωρητικότητας 28 kWh για εκτιμώμενη μέγιστη αυτονομία πάνω από 250 χιλιόμετρα. Η άμεσα διαθέσιμη μέγιστη ροπή των 295 Nm παρέχεται από τον ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη ισχύ 88 kW (120 PS), μέσω του μειωτήρα στροφών μονής σχέσης που επιταχύνει το αυτοκίνητο μέχρι 165 km/h.
Η εμπειρία του πελάτη στο εσωτερικό της γκάμας Ioniq ενισχύεται με τεχνολογίες αιχμής στον τομέα της συνδεσιμότητας, όπως το Android Auto, το Apple Car Play, το Tom Tom live services καθώς και τη δυνατότητα ασύρματης φόρτισης του smartphone του. Επιπλέον, η οδηγική εμπειρία γίνεται ψηφιακά μέσω του πίνακα οργάνων με οθόνη 7 ιντσών TFT που εμφανίζει όλες τις βασικές πληροφορίες για τον οδηγό.
Ένα ολιστικό και καινοτόμο πακέτο ασφαλείας που περιλαμβάνει Autonomous Emergency Braking, Lane Keep Assist System, Blind Spot Detection, Rear Cross Traffic Alert and Smart Cruise Control εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα ασφάλειας τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες.
Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν την κομψή αεροδυναμική σχεδίαση, με κορυφαίο συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0.24, που συμπληρώνει τις απαλές γραμμές και επιφάνειες που σκιαγραφούν το Ioniq. Η ρευστή εξωτερική σχεδίαση και τα κανάλια φυσικής ροής του αέρα τονίζουν τις αεροδυναμικές γραμμές του οχήματος.
Οι μπλε πινελιές στα Hybrid και Plug-in τονίζουν συγκεκριμένα στοιχεία στο εξωτερικό και στο εσωτερικό διαγράφοντας τη χυτή σχεδίαση.
Το Electric διαθέτει αποκλειστικά πινελιές στο χρώμα του χαλκού, που δημιουργούν την εντύπωση ότι η ηλεκτρική ενέργεια ρέει μέσα από το εσωτερικό του αυτοκινήτου εμπνευσμένη από το χαρακτηριστικό του χαλκού, ως αγωγός ηλεκτρικής ενέργειας.
Νίκος Τσάδαρης