Ένα κέντρο σχεδιασμού με έδρα το Τορίνο σχεδίασε ένα εξαιρετικό project με το όνομα Ramusa, το οποίο πρόκειται για ένα 4κινητο hypercar. Οι ιθύνοντες του Project οραματίστηκαν ένα Hypercar επιδόσεων με κίνηση και στους δυο άξονες, το οποίο θα έχει κι αυξημένες off road δυνατότητες, τόσο λόγω της τετρακίνησης, όσο και λόγω της αυξημένης απόστασης από το έδαφος. Το Ramusa θα κινείται από έναν κινητήρα 3,5 λίτρων, V12 με τέσσερα τούρμπο, τον οποίο «δανείζεται» από την Bugatti EB110, όπου από εκεί δανείζεται και το σασί, αλλά και άλλα τμήματα του αυτοκινήτου. Η δύναμη μεταφέρεται από το 6ταχυτο κιβώτιο στους πίσω τροχούς, ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας κινεί τον εμπρός άξονα, δίνοντας έτσι την 4κινητη υπόσταση του μοντέλου. Η συνδυαστική δύναμη αγγίζει τους 800 ίππους, αλλά η κατασκευάστρια εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει άλλα νούμερα επιδόσεων. Το μόνο που έχει γνωστοποιηθεί είναι οι διαστάσεις του αμαξώματος. Έτσι το μήκος αγγίζει τα 4.320 χλστ, το πλάτος τα 2.020 χλστ, ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι αρκετά μεγάλη μιας και αγγίζει τα 250 χλστ. Το εντυπωσιακό είναι πως το σχεδιαστικό κέντρο CAMAL πήρε ως βάση ένα μοντέλο του οποίου η παραγωγή έχει σταματήσει εδώ και 20 χρόνια και κατάφερε να του προσδώσει όλα τα σύγχρονα στοιχεία της αυτοκίνησης, συνδυάζοντας επιδόσεις Hypecar και δυνατότητες SUV. ramusa2 Πηγή: autotriti.gr