Το πρώτο οκτάμηνο του 2015, η αγορά του αυτοκινήτου σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 8,1%, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο στην ελληνική αγορά πουλήθηκαν 58.184 καινούργια αυτοκίνητα, ενώ το ίδιο χρονικό διάστημα του 2014 είχαν κυκλοφορήσει 53.844 επιβατικά αυτοκίνητα.
Την πρώτη θέση στη λίστα των πωλήσεων μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2015, κατέχει η Toyota η οποία σημείωσε 6.248 πωλήσεις, VW 5.304, Nissan 5.283, Opel 4.533, Peugeot 4.062, Suzuki 3.293, Citroen 3.101, Mercedes 2.665, Fiat 2.628, Ford 2.602, Hyundai 2.453, Renault 2.159, Audi 2.121, BMW 2.055, Skoda 1.913, Volvo 1.545, Seat 1.319, Kia 1.176, Mini 919, smart 557, Jeep 453, κ.α.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει η προσπάθεια των εταιρειών να αυξήσουν το μερίδιο που κατέχουν στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Τα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι την μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις σημείωσε η smart 368,1%, ακολούθησαν Peugeot 212%, Jeep 100%, Mercedes 48%, Mini 33%, BMW 23,9%, Kia 23,8%, Volvo 22,2%, Renault 18,7%, Suzuki 18,1%, Audi 12,3%, VW 7,9%, Nissan 7%, Toyota 6,6% κ.α.
Τους επόμενους μήνες οι εταιρείες αυτοκινήτων θα εντείνουν τις προσπάθειές τους για να αποσπάσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο από την ελληνική αγορά. Μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου αναμένεται να λανσαριστούν σημαντικά νέα μοντέλα, τα οποία ανταποκρίνονται στις νέες οικονομικές συνθήκες της χώρας και αποτελούν την συμβολή της αυτοκινητοβιομηχανίας στον περιορισμό της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος και στην αύξηση της ασφάλειας.