Η Peugeot δημιούργησε την ισχυρότερη έκδοση παραγωγής του μικρομεσαίου μοντέλου 308. Ονομάστηκε GTI και ανάμεσα στα νέα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνεται και η δυνατότητα επιλογής του υποψήφιου αγοραστή, σχετικά με την ισχύ του κινητήρα. Το αναβαθμισμένο μοτέρ βενζίνης 1.600 κ.εκ. ανάλογα με τις ρυθμίσεις και τις τεχνικές βελτιώσεις αποδίδει 250 είτε 270 ίππους. Επίσης, η γαλλική μάρκα εφοδίασε το 308 GTI με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen, εξελιγμένο σασί και εσωτερικό ειδικών προδιαγραφών.

Ειδικότερα, η βασική έκδοση είναι αυτή με τον κινητήρα που αποδίδει 250 ίππους, η οποία επιπλέον προσφέρει και ροπή 33,6 χλγμ. Η αναλογία κιλών του αυτοκινήτου ανά ίππο είναι 4.82 κιλά/ίππο, ένα χαρακτηριστικό που συμβάλλει στην επίτευξη υψηλών επιδόσεων. Επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2΄΄, ενώ το πρώτο χιλιόμετρο από στάση καλύπτεται μόλις σε 25,6΄΄, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία. Τα φρένα περιλαμβάνουν δίσκους διαμέτρου 330 χλστ. εμπρός, και 268 χιλ. πίσω. Το αυτοκίνητο πατάει σε ελαστικά 225/40 R18. Η ισχυρότερη έκδοση των 270 ίππων ανεβάζει την αναλογία κιλών ανά ίππο στα 16,9 κιλά/ίππο. Η επιτάχυνση 0-100χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε αυτή την περίπτωση, σε 6 ‘’ και το πρώτο χιλιόμετρο από στάση καλύπτεται σε 25,3΄΄. Οι εκπομπές CO2 είναι 139 γραμ./χλμ. και η μέση εργοστασιακή κατανάλωση 6 λίτρα/100χλμ.

Αποκλειστικά στο GTi 270 διατίθεται και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης μπλοκέ τύπου Torsen, για τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς στις στροφές. Με την κατανομή μεγαλύτερου ποσοστού της ροπής στον τροχό με τη μεγαλύτερη πρόσφυση, επιτυγχάνεται καλύτερη επιτάχυνση και ταχύτερη έξοδος στις στροφές, αναφέρεται στην ανακοίνωση. Όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα είναι εξελιγμένα με γνώμονα το νέο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να συνεργάζεται με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του διαφορικού Torsen. Το μπλοκέ διαφορικό τύπου Torsen συνεργάζεται επίσης και με το νέο Traction Control με στόχο την ιδανική τροχιά του αυτοκινήτου. Το ESP ενσωματώνει περισσότερο αγωνιστικά χαρακτηριστικά λειτουργίας, όντας λιγότερο παρεμβατικό και επιτρέποντας στο αυτοκίνητο μεγαλύτερο ποσοστό γλιστρήματος στις στροφές. Το ESP μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί πλήρως.

Το 308 GTi φέρει ανασχεδιασμένο μπροστινό και πίσω μέρος και είναι χαμηλωμένο κατά 11 χλστ. σε σχέση με τη βασική έκδοση παραγωγής που κυκλοφορεί και στη χώρα μας. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν το head-up display, ο πίνακας οργάνων με τη μαύρη καρό επένδυση και η μεγάλη οθόνη αφής. Το πακέτο Driver Sport Pack δίνει στον οδηγό μία πρόσθετη αγωνιστική αίσθηση. Πατώντας το πλήκτρο Sport στην κεντρική κονσόλα, ο φωτισμός των οργάνων από λευκός γίνεται κόκκινος, στην κεντρική οθόνη του πίνακα οργάνων εμφανίζονται πρόσθετες πληροφορίες οδήγησης (ισχύς, ροπή, πίεση του turbo, πλευρική και διαμήκης επιτάχυνση), αλλάζει η χροιά του ήχου του κινητήρα καθώς και η χαρτογράφηση απόκρισης του γκαζιού.