O Σουηδός κατασκευαστής ανακοίνωσε επίσημα την εξέλιξη συστήματος KERS το οποίο θα χρησιμοποιεί στα μελλοντικά οχήματα του. Η εταιρεία ανακοινώνει ότι με την τεχνολογία αυτή, οι τετρακύλινδροι κινητήρες θα συμπεριφέρονται σαν εξακύλινδροι, ενώ την ίδια στιγμή θα σημειώνουν 20% χαμηλότερη κατανάλωση.
Σύμφωνα με τη Volvo λοιπόν, η εξέλιξη και χρήση του συστήματος KERS αποτελεί μια εύκολη και ελαφριά λύση η οποία μπορεί να αποφέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα και ιδιαίτερα σημαντικά οφέλη στον τομέα της οικονομίας. Το σύστημα θα είναι τοποθετημένο στον πίσω άξονα, και θα χρησιμοποιεί την ηλεκτρική ενέργεια που δημιουργείται κατά τη διαδικασία της πέδησης (φρενάρισμα). Όταν αυτό είναι αναγκαίο, θα μεταδίδει την επιπλέον δύναμη στον πίσω άξονα, ενώ ο θερμικός κινητήρας θα απενεργοποιείται κατά τη διαδικασία του φρεναρίσματος. Η Volvo συνεργάζεται με την SKF για την εξέλιξη του KERS (Kinetic Energy Recovery System), και η επιπλέον απόδοση που θα δίνει στον κινητήρα εσωτερικής καύσης υπολογίζεται στους 80 ίππους, ενώ ο ρυθμός περιστροφής της φτερωτής του συστήματος είναι οι 60.000 σ.α.λ. Περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη, ενώ η Volvo υπολογίζει να εξελίξει το σύστημα μέσα στο έτος που διανύουμε, και να το βγάλει στην παραγωγή μέσα στα επόμενα χρόνια, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.