Η Ferrari θέλει να βελτιώσει την απόδοσή της στις κατατακτήριες δοκιμές, έπειτα από την απογοητευτική εμφάνισή της στην πρεμιέρα της σεζόν, το GP Αυστραλίας.
Σύμφωνα με τις ενδείξεις στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης, η Ferrari ήταν η μόνη ομάδα που θα μπορούσε να απειλήσει την Red Bull. Ωστόσο, στην Αυστραλία, η πραγματικότητα ήταν διαφορετική για την ιταλική ομάδα, οι οδηγοί της οποίας αντιμετώπισαν δυσκολίες να αναπτύξουν την κατάλληλη θερμοκρασία λειτουργίας στα ελαστικά τους.
Ο τεχνικός υποδιευθυντής της Ferrari, Pat Fry, δήλωσε: «Έπειτα από την πρεμιέρα στην Αυστραλία, αφιερώσαμε πολύ χρόνο στην ανάλυση όλων των δεδομένων που συλλέξαμε στη Μελβούρνη και ένα ξεκάθαρο γεγονός είναι ότι ο ρυθμός μας στον αγώνα εκεί, ήταν σίγουρα καλύτερος από αυτόν που είχαμε στις κατατακτήριες δοκιμές.
Μεγάλο μέρος αυτού, οφείλονταν στον τρόπο με τον οποίο το μονοθέσιό μας χρησιμοποιεί τα ελαστικά του, οπότε, μεγάλο μέρος της ανάλυσής μας επικεντρώθηκε στην απόδοση στον ένα γύρο, σε σύγκριση με την απόδοση σε μεγάλα stint στον αγώνα. Επιπλέον, κοιτάξαμε και τον άλλο σημαντικό παράγοντα, την αεροδυναμική, για να δούμε σε ποιους τομείς μπορούμε να ξεκλειδώσουμε περισσότερο από το δυναμικό του μονοθεσίου.
Το αποτέλεσμα όλων αυτών των μελετών μας έδωσε τη βάση ενός προγράμματος δοκιμών το οποίο θα εφαρμόσουμε στη Μαλαισία. Έπειτα από την ανάλυση δεδομένων από τις κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα στη Μελβούρνη, υπάρχουν ήδη πράγματα που σχεδιάζουμε να αλλάξουμε και να βελτιώσουμε για τη Μαλαισία.
Αυτά θα προστεθούν σε ένα ήδη φορτωμένο προσχεδιασμένο πρόγραμμα δοκιμών, με περαιτέρω αεροδυναμικές αναβαθμίσεις που ήταν πάντοτε προγραμματισμένες για αυτό τον αγώνα.
Αλλά έχουμε επίσης προσθέσει τρία ή τέσσερα πράγματα που θέλουμε να δοκιμάσουμε και πιθανότατα θα υπάρχουν ακόμα περισσότερα καινούργια εξαρτήματα, που θα καταφθάσουν στις λίγες ημέρες μεταξύ των αγώνων της Μαλαισίας και της Κίνας. Είναι υπόθεση συνεχούς εξέλιξης κατά τη διάρκεια της σεζόν».
Ο Fry προσέθεσε επίσης ότι οι χαμηλότερες από το αναμενόμενο θερμοκρασίες που επικρατούσαν στη Μελβούρνη, δεν παρείχαν ξεκάθαρες απαντήσεις όσον αφορά τη συμπεριφορά των ελαστικών της Pirelli: «Αυτό σήμαινε ότι πολλοί, όπως και εμείς, αντιμετωπίζαμε δυσκολίες με τα ελαστικά, ειδικά στις κατατακτήριες δοκιμές, καθώς προσπαθούσαμε να αντλήσουμε το μέγιστο από αυτά, ιδιαίτερα με τη σκληρή γόμα στον ένα γύρο.
Πιστεύω ότι η κατάσταση στη Μαλαισία θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα, καθώς μπορούμε να περιμένουμε θερμοκρασίες ατμόσφαιρας στους 35ο και θερμοκρασίες ασφάλτου στους 50ο, πολύ υψηλότερες δηλαδή από ό,τι στην Αυστραλία.
Η Pirelli μας είπε, ότι καθώς η πίστα θα γίνεται πιο ζεστή, η διαφορά απόδοσης μεταξύ των δυο τύπων σλικ ελαστικών θα είναι μικρότερη, αλλά μέχρι στιγμής, δεν έχουμε καμία εμπειρία σε τέτοιες θερμοκρασίες.
Το να μάθουμε περισσότερα όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα ελαστικά σε αυτές τις συνθήκες, σε μικρά και μεγάλα stint, θα είναι κυρίαρχο στοιχείο του προγράμματος της Παρασκευής στη Sepang».
Πηγή: 4troxoi.gr