Ο R. Brawn αρνήθηκε ότι εφεξής η ομάδα του Μπράκλεϊ θα αφιερώσει πλήρως τις υποδομές της στο σχεδιασμό του μονοθέσιου του 2011.
«Αυτή τη στιγμή ασχολούμαστε με την εξέλιξη και των δύο μονοθέσιων» είπε ο Βρετανός και συνέχισε: «Έχουμε ακόμα ορισμένα πολύ σημαντικά εξαρτήματα να εισάγουμε στο μονοθέσιο στους επόμενους αγώνες. Έπειτα θα εξετάσουμε την κατάσταση για το δεύτερο μισό της αγωνιστικής χρονιάς. Δεν κάνουμε πίσω με το φετινό μονοθέσιο, αυτό είναι βέβαιο».
Η Mercedes GP βρίσκεται 107 βαθμούς πίσω από την κορυφή της βαθμολογίας. Για τον R. Brawn, όμως, με το φετινό βαθμολογικό σύστημα βρίσκονται ακόμα σε απόσταση βολής από τους πρωτοπόρους του πρωταθλήματος.
«Ορισμένες από τις βασικές μας προδιαγραφές είναι σωστές και η διαφορά μεταξύ της νίκης και της ήττας είναι μικρή», συμπλήρωσε και τόνισε ότι πρέπει να περιοριστεί αυτή η διαφορά.
Στις 27/06 στη Βαλένθια αναμένεται να έχουν ένα νέο πακέτο αναβάθμισης του μονοθέσιου, γεγονός που, κατά τις εκτιμήσεις των ειδικών, τους δίνει «γερό πάτημα» για να ανταγωνιστούν για την κατάκτηση της κορυφής.
«Νομίζω ότι μπορούμε να φτάσουμε την απόδοση της RBR», είπε ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes GP και εξήγησε ότι στο σχεδιασμό του μονοθέσιου της υπάρχουν στοιχεία διαφορετικά από τα αυτοκίνητα των άλλων ομάδων, που εκείνες θα τα υιοθετήσουν στους επόμενους αγώνες. «Για παράδειγμα, νομίζω ότι κοιτούν με ενδιαφέρον το σύστημα εξάτμισης της Red Bull» συμπλήρωσε.
«Πέρσι στο ξεκίνημα της χρονιάς (ως Brawn GP τότε), αεροδυναμικά, είχαμε πιο αποδοτικό μονοθέσιο. Η RBR μείωσε την απόσταση και έγινε ακόμα καλύτερη αεροδυναμικά, αλλά εμείς παραμείναμε καλύτεροι από μηχανικής άποψης. Φέτος βελτιώθηκε στο μηχανικό τομέα και δεν υπάρχει πίστα που να την της ταιριάζει» σχολίασε.