Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 κατέγραψε εντυπωσιακή άνοδο στη διεθνή προβολή του, σημειώνοντας αξιοσημείωτα αποτελέσματα σε επίπεδο τηλεθέασης και απήχησης στα social media.
Το ενδιαφέρον του κοινού αυξήθηκε κατά 12% σε σύγκριση με το 2023, με θεατές από περισσότερες από 58 χώρες να παρακολουθούν τον αγώνα. Οι χώρες με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση περιλαμβάνουν την Ιαπωνία, την Τουρκία, τη Ρουμανία και φυσικά την Ελλάδα, που είχε ισχυρή τηλεοπτική παρουσία.
Σε εθνικό επίπεδο, το Cosmote Sport 5 ανέδειξε τον αγώνα προσφέροντας σημαντικά πολλές ώρες κάλυψης, ενώ η ΕΡΤ κατέγραψε την υψηλότερη τηλεθέαση το Σάββατο, 7 Σεπτεμβρίου, με 570.000 θεατές.
Πέραν της εθνικής προβολής που αποδείχθηκε ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του αγώνα στο συγκεκριμένο τομέα, αξιοσημείωτη είναι και η κατά τόπους διεθνής κάλυψή του, όπως από το TRT και το SSport στην Τουρκία, το TVR 1 στη Ρουμανία και διάφορα κανάλια στην Ιαπωνία που ενίσχυσαν το παγκόσμιο ενδιαφέρον.
Η Ιαπωνία, ειδικότερα, ξεχώρισε καταγράφοντας τη δεύτερη υψηλότερη ακροαματικότητα της χρονιάς, με 890.000 θεατές να παρακολουθούν τον αγώνα. Παράλληλα, η Τουρκία και η Ρουμανία ενίσχυσαν σημαντικά τη δημοτικότητά του, καθώς δελτία ειδήσεων και ρεπορτάζ μεταδόθηκαν ευρέως. Τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, όπως το BBC, το Daily Mail, και το Le Figaro, κάλυψαν τις κορυφαίες στιγμές του Ακρόπολις, ενώ η είδηση της νίκης του Thierry Neuville και η έξοδος του Sébastien Ogier, στην τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα που τον άφησε εκτός διεκδίκησης της νίκης, κυριάρχησαν στα πρωτοσέλιδα.
Η απήχηση στα social media υπήρξε εξίσου εντυπωσιακή. Οι προβολές βίντεο στο Facebook αυξήθηκαν κατά 41% σε σχέση με το 2023, με περισσότερα από 2,2 εκατομμύρια βίντεο να παρακολουθούνται από το κοινό. Συνολικά, οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έφτασαν τα 22,8 εκατομμύρια σε απήχηση, ενώ οι αλληλεπιδράσεις με το κοινό ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο, ενώ οι διαδράσεις στα social media ξεπέρασαν τα 11 δισ.
Συνολικά, η κάλυψη του αγώνα είχε παγκόσμιο χαρακτήρα, με πάνω από 1.000 προγράμματα ειδήσεων να κάνουν αναφορές σε διαφορετικές γωνιές του πλανήτη.
Όλα τα παραπάνω μεταφράζονται σε θετικό αντίκτυπο για την Ελλάδα και αποδεικνύουν ότι, η δυναμική ενός αθλητικού γεγονότος μπορεί και πρέπει να συνδυάζεται με τη διεθνή προβολή της χώρας μας, αλλά και την επικοινωνία καλών πρακτικών για την Οδική Ασφάλεια.
Η συνέχεια στα τέλη Ιουνίου του 2025 που θα διοργανωθεί το επόμενο Ράλλυ Ακρόπολις.