Οι Ελληνικοί αγώνες αυτοκινήτου καταγράφουν ακόμα μια απώλεια από το
περιορισμένο αξιόλογο έμψυχο δυναμικό τους. Ο λόγος για τον Θεοδόση – Σούλη – Εγγλέζο που άφησε τα εγκόσμια χθες 27 Ιουνίου σε ηλικία 67 ετών (γεννημένος στις 2-4-1957), μετά από χρόνια
ταλαιπωρία.

Ο Σούλης, ένας από τους πολλούς ταλαντούχους οδηγούς της γενιάς του δεύτερου μισού της δεκαετίας του ’50, ξεκίνησε τους αγώνες το 1975 με Seat 127, συνέχισε με Datsun 120A, πέρασε από το «σχολείο» του ενιαίου Lada 1200 και «μονιμοποιήθηκε» στα μπάκετ των Toyota Corolla & Starlet, με τα
οποία έγραψε το μεγαλύτερο μέρος της πρώιμης αγωνιστικής του ιστορίας (1981-1989), αλλά και τον επίλογό της (2007-2008).

Με μόνιμο αυθεντικό χαμόγελο στο πρόσωπό του και ανεξάντλητο χιούμορ ακόμα και στις δύσκολες στιγμές, ήταν ένας από τους πλέον εκρηκτικούς οδηγούς της γενιάς του, καθώς και επικοινωνιακός στο έπακρο. Καθώς δεν είχε το κόλλημα για ετήσια διάκριση, διασκέδαζε κάθε αγώνα
οδηγώντας κοντά στο όριο και συνέχιζε να διασκεδάζει ακόμα και στις άτυχες
αγωνιστικές του στιγμές.

Πεισματάρης όσο δεν παίρνει, λάτρης των ράλι και ειδικά των χωμάτινων, δεν είχε την μεγάλη και μακροχρόνια καριέρα που άξιζε στο οδηγικό του ταλέντο, αλλά έδειχνε ότι, ρούφαγε μέχρι το μεδούλι το κάθε αγωνιστικό του χιλιόμετρο ανεξαρτήτως θέσης και συναγωνισμού.

Δυστυχώς, εδώ και χρόνια τον εγκατέλειψαν οι κινητικές του δεξιότητες, το μπάκετ αντικαταστάθηκε από το κρεβάτι του πόνου και ένας από τους πλέον ζωηρούς της γενιάς του εντός ή εκτός μπάκετ, σιγά σιγά αποσύρθηκε και σχεδόν ξεχάστηκε. Μοναδική πηγή ειδήσεων ο αξέχαστος Νίκος Γενεράλης,
κολλητός του φίλος (παρά το ότι ποτέ δεν υπήρξαν πλήρωμα) που δυστυχώς

«Έφυγε» την Καθαρή Δευτέρα του 2024. Αύριο, Σάββατο 29 Ιουνίου, στις 12:00 το μεσημέρι, ο Σούλης Εγγλέζος θα πάρει «εκκίνηση» από το 1 ο Νεκροταφείο Αθηνών για το άγνωστο, εκεί όπου
ίσως τον περιμένουν πολλοί της γενιάς του για να τα πουν ξανά από κοντά.