Η Wirth Research, η εταιρία του τεχνικού διευθυντή της Virgin, η οποία σχεδιάζει και κατασκευάζει το μονοθέσιο της Virgin, το κάνει χωρίς το πολυέξοδο εργαλείο της αεροδυναμικής σήραγγας, η οποία καίει όσο ρεύμα καταναλώνει ένα μικρό χωριό και μπορεί να απασχολήσει ακόμα και 140 άτομα για να τη λειτουργούν συνεχώς, με 60% μοντέλα τα οποία κοστίζουν 35.000 ευρώ. Η Lotus έχει ανακοινώσει την κατασκευή της δικής της αεροδυναμικής σήραγγας (αφού δεν της αρκεί να χρησιμοποιεί αυτήν της Aerolab στην Ιταλία), κάτι που θα της κοστίσει τουλάχιστον 6 εκατομμύρια ευρώ.
Η Wirth βρίσκεται στη διαδικασία μετακόμισης από το Bicester στο Banbury, στις παλιές εγκαταστάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας Ascari, όπου όλα τα τμήματα θα βρίσκονται υπό την ίδια στέγη, σε αντίθεση με πριν. Η Wirth αναμένεται να ξεκινήσει να λειτουργεί από τις καινούργιες εγκαταστάσεις της (όπου θα μεταφερθούν και τα mainframes του Bicester) εντός του Φεβρουαρίου.
Οι καινούργιες εγκαταστάσεις CFD της Wirth καλύπτουν έκταση 6.500 τ.μ. και βρίσκονται στην 3η θέση παγκοσμίως όσον αφορά την υπολογιστική ισχύ. Το CFD της Wirth θα έχει τη δυνατότητα να παράσχει στους τεχνικούς της 3,3 terabyte πληροφοριών την ημέρα. Σε αυτές τις εγκαταστάσεις θα σχεδιαστεί το πακέτο αναβάθμισης που θα παρουσιαστεί στο μονοθέσιο της Virgin στο Ισπανικό GP.
Η συμφωνία περιορισμού εξόδων των ομάδων (RRA), θέτει όρια στις ώρες αεροδυναμικών προσομοιώσεων που έχουν το δικαίωμα να πραγματοποιήσουν, και οι περισσότερες χρησιμοποιούν ως βασικό εργαλείο την αεροδυναμική σήραγγα, συμπληρώνοντας τον υπόλοιπο διαθέσιμο χρόνο στο CFD.
H Virgin σκοπεύει φέτος να εκμεταλλευτεί πλήρως το περιθώριο που επιτρέπει η RRA για αεροδυναμική εξέλιξη στο CFD. Με το CFD, που γίνεται συνεχώς πιο ακριβές με την εξέλιξη της τεχνολογίας, η Wirth έχει τη δυνατότητα να κάνει πολύ περισσότερες προσομοιώσεις από τις ομάδες που χρησιμοποιούν αεροδυναμική σήραγγα. Δε χρειάζεται να κατασκευάσει πραγματικά μοντέλα και δε χάνει χρόνο στην περίπλοκη λειτουργία της σήραγγας. Τα πάντα συμβαίνουν σε ψηφιακό περιβάλλον.
Η Wirth διαθέτει επίσης και τον πιο εξελιγμένο προσομοιωτή της F1, τον μοναδικό ο οποίος είναι 3D, και το cockpit στο οποίο βρίσκεται ο οδηγός κινείται ανάλογα με τις αντιδράσεις που θα παρουσίαζε το μονοθέσιο. Το cockpit βυθίζεται έως και ένα μέτρο σε απότομα φρεναρίσματα, για να προσομοιώσει την αίσθηση των 5 g που δέχεται ο οδηγός υπό πραγματικές συνθήκες.
Η Wirth κατασκευάζει στις εγκαταστάσεις της μονάχα τα μέρη του μονοθεσίου που είναι κρίσιμα για την ασφάλειά του, όπως το monocoque και οι αεροτομές, αλλά σχεδόν όλα τα υπόλοιπα έρχονται από εξωτερικούς προμηθευτές.
Πηγή: 4troxoi.gr